“Stedet for mat til bakgårdskattene ”
Anmeldelse av Gandhi Indian Restaurant

Gandhi Indian Restaurant
Få mat levert
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Stadig flere og nordmenn besøker fjerne himmelstrøk og opplever eksotiske kulturer. Et besøk på Gandhi Indisk Restaurant er som en liten reise til India. Restauranten er smykket med indiske kunstgjenstander og fargerike håndbroderte veggtepper. Mens man spiser, lytter man til tradisjonell indisk musikk. Gandhi presenterer det ypperste og mest spennende fra det indiske kjøkken. Restauranten har alle rettigheter, og topp service. Gruppearrangementer etter avtale.
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Service = ikke tilstede. maten var helt ok, men forretene var servert med heinz ketchup og gatekjøkken salat. ikke akkurat imponerende. hovedretten var det forsåvidt gode smaker på, men kjøttet holdt ikke mål. det var tørt og etter all sannsynlighet oppvarmet fra dagen i forveien. deserten var frossen eplekake med krem fra boks og sjokoladesaus fra Freia. i menyen står det med iskrem. gulrotkake fantes det nesten ikke noe av på tallerkenen. den svømte i krem fra boks og sjokoladesaus. og det gjorde også den indiske desserten. alt alt en veldig skuffende opplevelse. hit reiser vi ikke igjen

1  Takk, kristiann553

Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Desidert dårligste indiske jeg har vært på i Oslo. Servicen er nærmest ikke-eksisterende. Flere par som kom etter oss fikk servering lenge før oss. Vi ble rett og slett oversett! Spesielt! Og det var ikke mange gjester tilstede. De hadde mange viner på menyen, men bare et lite fåtall tilgjengelig. Etter langt om lenge fikk vi bestilt, men måtte purre servitøren. Forrettene var minimale, to mikroskopiske kjøttbiter og hodesalat (ingenting annet). Dip var to klatter tomatketchup! Dette er lavmål! Hovedrett var grei nok men for lite ris for 4 personer. Tallerkner fra forretten ble ikke ryddet før hovedrett. Bestikket gjenbrukt. Tomme drikkeglass ble stående. Fortsatt suger servicen. Maten smaker greit nok og porsjonene er greie, men ikke i nærheten av andre indiske i Oslo. Dette er ikke bra nok og ikke verdt kr 500 pr person inkl. drikke. Det beste jeg kan si er at de har gratis WIFI men restauranten ligger to nivåer under bakken så det skulle i grunnen bare mangle. Skjerp dere Gandhi, dere kan så mye bedre hvis dere vil.

1  Takk, Ghostrider264
Anmeldt 10. april 2018

Vår forening valgte populære Gandhi Indian Restaurant på Majorstuen til årets styremiddag for åtte. 26 år drift i hyggelig kjellerlokaler i Majorstuveien 36. - og har et typisk indisk interiør- og atmosfære, en nesten "Taj Mahal" følelse. Dempet lys, og gode mat- krydderdufter møter èn på vei ned den trange trappesatsen. Blir tatt vel imot, og fikk vårt hyggelige forhåndsbestilte bord. Rask- og hyggelig betjening, som også hjalp oss med valg av retter fra den meget store menyen. Ikke aller minst når det gjaldt krydderstyrken. Vi valgte å blande noen av meget smakfulle rettene, alt fra garlic scampi Tandori, Tandori konge reker marinert i hvitløk og fersk chilli, servert med ris og ditto, til div. kylling- og svinretter, alle med masse tilsetninger, brød og duppe. Mange valgte iskald indisk øl- og rødvin til drikke. Nydelig mat, noe hot-hot, og mye god ettersmak. Take Away. d:o)

Dato for besøk: april 2018
Takk, jans0der
Anmeldt 16. desember 2017 via mobile enheter

Leste på trip at maten var god, men at servicen var dårlig. De som synes maten fra Gandhi er god, har åpenbart ikke spist god indisk mat.

Smakte lite. Smakte i overkant mye tomatpuré. Indisk er kjent for deilige aromaer og mye bruk av krydder mm. maten fra Gandhi er ikke i nærheten av dette. Smakte som indisk saus på boks fra butikken. Risen var "smuldret" opp, som om den er varmet opp fra dagen før. Kyllingbitene var tørre og smakte ingenting. Prisen er stiv: for tomatsaus med litt fløte og kyllingbiter skal de ha 198kr. Jeg spiser mye indisk mat, og betaler gladelig en 1000lapp for middag for to. 198kr er isolert sett ikke mye for en rett, men ser man i forhold til hva man får....

Skal ikke spise her igjen.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, yinijennifers
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Maten var god! Men, lokalene og renholdet holder ikke mål dessverre. Veldig slitent lokale og mange av pyntegjenstandene var fulle av støv. Bordbrikkene var hullete og flekkete. De som jobbet der var hyggelige og hjelpsomme, men vi måtte vente lenge på maten. Veldig synd for maten smakte godt.

Dato for besøk: november 2017
Takk, angica123

Reisende som så på Gandhi Indian Restaurant, så også på

Har du vært i Gandhi Indian Restaurant? Del dine erfaringer!