“Kjempegod mat, men elendig sørvis”
Anmeldelse av Gandhi Indian Restaurant - STENGT

Gandhi Indian Restaurant
Kjøkken: Indisk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Stadig flere og nordmenn besøker fjerne himmelstrøk og opplever eksotiske kulturer. Et besøk på Gandhi Indisk Restaurant er som en liten reise til India. Restauranten er smykket med indiske kunstgjenstander og fargerike håndbroderte veggtepper. Mens man spiser, lytter man til tradisjonell indisk musikk. Gandhi presenterer det ypperste og mest spennende fra det indiske kjøkken. Restauranten har alle rettigheter, og topp service. Gruppearrangementer etter avtale.
Anmeldt 13. november 2018

Hovedretten og desserten på Gandhi var virkelig god. De fleste av oss hadde lam som var utrolig mørt og velsmakende. Forretten derimot var litt sørgelig, men smaken var god. Det var også synd at de ikke serverte to av de mest spennende dessertene, men de vi fikk var likevel gode. Det som derimot ikke var bra, var sørvisen. Vi måtte spørre fire ganger etter vann, og vi fikk ingen unnskyldning. Vin og mango lassi ble servert på nabobordet, og da servitøren ble gjort oppmerksom på det flyttet hun bare over to av glassene. Vi måtte selv hente resten. Hovedretten ble servert mens forreten fremdeles stod på bordet med resultat at det ble bare kaos og vi selv måtte flytte unna tallerkner. Maten ble servert i forskjellig tempo, og vi måtte flere ganger spørre etter en av rettene. Hadde de vært blide og ydmyke hadde det hjulpet, men det var ingen forståelse å få. Hadde det ikke vært for en veldig god hovedrett som teller mest ville karakteren vært lavere, men med ganske dyre retter er det en snill treer.

1  Takk, Homrul

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Bestillte butterchicken og hvitløksnan fra foodora. Nanbrødet var helt kaldt og tørt, noe det ikke burde være da maten ble levert relativt raskt. Det må ha vært lenge siden dette var i ovnen.
Mange kyllingbiter var tørre og sausen var ikke som den burde være i en butterchicken. Fant også brente cashewnøtter i sausen som ikke skulle være i retten i det hele tatt! Fikk en følelse av at dette har blitt laget for lenge siden og bare varmet i en micro.Dårlig valuta for pengene!

2  Takk, andrevondrei
Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Service = ikke tilstede. maten var helt ok, men forretene var servert med heinz ketchup og gatekjøkken salat. ikke akkurat imponerende. hovedretten var det forsåvidt gode smaker på, men kjøttet holdt ikke mål. det var tørt og etter all sannsynlighet oppvarmet fra dagen i forveien. deserten var frossen eplekake med krem fra boks og sjokoladesaus fra Freia. i menyen står det med iskrem. gulrotkake fantes det nesten ikke noe av på tallerkenen. den svømte i krem fra boks og sjokoladesaus. og det gjorde også den indiske desserten. alt alt en veldig skuffende opplevelse. hit reiser vi ikke igjen

1  Takk, kristiann553
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Desidert dårligste indiske jeg har vært på i Oslo. Servicen er nærmest ikke-eksisterende. Flere par som kom etter oss fikk servering lenge før oss. Vi ble rett og slett oversett! Spesielt! Og det var ikke mange gjester tilstede. De hadde mange viner på menyen, men bare et lite fåtall tilgjengelig. Etter langt om lenge fikk vi bestilt, men måtte purre servitøren. Forrettene var minimale, to mikroskopiske kjøttbiter og hodesalat (ingenting annet). Dip var to klatter tomatketchup! Dette er lavmål! Hovedrett var grei nok men for lite ris for 4 personer. Tallerkner fra forretten ble ikke ryddet før hovedrett. Bestikket gjenbrukt. Tomme drikkeglass ble stående. Fortsatt suger servicen. Maten smaker greit nok og porsjonene er greie, men ikke i nærheten av andre indiske i Oslo. Dette er ikke bra nok og ikke verdt kr 500 pr person inkl. drikke. Det beste jeg kan si er at de har gratis WIFI men restauranten ligger to nivåer under bakken så det skulle i grunnen bare mangle. Skjerp dere Gandhi, dere kan så mye bedre hvis dere vil.

1  Takk, Ghostrider264
Anmeldt 10. april 2018

Vår forening valgte populære Gandhi Indian Restaurant på Majorstuen til årets styremiddag for åtte. 26 år drift i hyggelig kjellerlokaler i Majorstuveien 36. - og har et typisk indisk interiør- og atmosfære, en nesten "Taj Mahal" følelse. Dempet lys, og gode mat- krydderdufter møter èn på vei ned den trange trappesatsen. Blir tatt vel imot, og fikk vårt hyggelige forhåndsbestilte bord. Rask- og hyggelig betjening, som også hjalp oss med valg av retter fra den meget store menyen. Ikke aller minst når det gjaldt krydderstyrken. Vi valgte å blande noen av meget smakfulle rettene, alt fra garlic scampi Tandori, Tandori konge reker marinert i hvitløk og fersk chilli, servert med ris og ditto, til div. kylling- og svinretter, alle med masse tilsetninger, brød og duppe. Mange valgte iskald indisk øl- og rødvin til drikke. Nydelig mat, noe hot-hot, og mye god ettersmak. Take Away. d:o)

Dato for besøk: april 2018
Takk, jans0der