“Autentisk sri lansk mat”
Anmeldelse av Palmyra Cafè

Palmyra Cafè
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Her i flerkulturelle Grønland har vi prøvd oss på autentiske Tamilsk matretter. Koselig lokale og fantastisk mat. Anbefaler!

Takk, MauriceAG

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Jeg bestilte via Foodora. Smakløs papadum og naan, men ok vegetarcurry. Rimelig mat og raskt levert. Jeg velger dem neppe på nytt.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Maria T
Anmeldt 27. mai 2021 via mobile enheter

Autentisk Sri Lankesisk og Sør Indisk mat. God mat. God service. Rimelige priser. Anbefales. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: april 2021
1  Takk, Kjetil S
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Store porsjoner til en billig penge. Kjempebra service og maten smaker fortreffelig. Anbefaler både vegetar og lammeretter

Dato for besøk: juni 2019
Takk, _smundp2015
Anmeldt 9. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og service til en billig penge! Middag til under hundrelappen. Autentisk Tamilsk mat for alle som trenger litt krydder i hverdagen.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, KatinkafromNorway

Reisende som så på Palmyra Cafè, så også på

Har du vært i Palmyra Cafè? Del dine erfaringer!