“Superbra”
Anmeldelse av Lulu

Lulu
Anmeldt 12. januar 2019 via mobile enheter

Dette er en undervurdert restaurant.
Maten er helt i toppklasse. En skjult perle. Terningkast 6. Uformelt og god stemnimg!

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, 43paalj

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Tidspunkt: En lørdag kveld fra 18.00-20.30. Bestilte 11 retters menyen, og ble imponert over alle rettene foruten den siste kjøttretten før dessert. Denne var litt kjedelig sammenliknet med de andre. Menyen er ellers godt satt sammen, og fikk en god hvitvin på anbefaling fra servitøren. Lulu kunne kanskje jobbet litt mer med servicen, som det desverre skortet på litt. Fikk feks. beskjed da vi ble servert 8. rett kl 20.30, om at de ikke kom til å rekke og servere oss alle rettene, da bordet var booket fra kl 21.00. Vi nektet å gå med på dette, da vi kun hadde fulgt serveringstempoet som ble gitt oss. Servitørene løste situasjonen likevel tilslutt og vi forlot stedet mette og fornøyde:)

1  Takk, 167katrineb
Anmeldt 29. september 2018 via mobile enheter

Vi la jentekvelden til Lulu og gikk "all in" for 11 retteren. Maten var fantastisk, vinen god og servicen veldig bra. Jeg drar gjerne tilbake hit!

2  Takk, 211fatimahk
Anmeldt 29. august 2018

Topp service fra en meget observant servitør, svært gode og visuelle coctails, maten var noe utenom og bedre enn det meste vi har spist. Da vi var der serverte de inntil 11 retter - kr. 75 pr. stk. I tillegg til utrolig god smak var hver rett en visuell opplevelse, sjelden ser vi slike småretter servert i en flottere innpakning. Vi spiste 7 retter hver. Du spiser det du får - ingen meny og rekkefølgen av rettene bestemmer restauranten. Vi kommer helt sikkert tilbake. Anbefales enhver som setter pris på det ekslusive.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, janeng
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på Lulu ikveld. Ankom kl 18 og lokalet var tomt, men stedet er så pass lite at det ikke var ubehagelig. Jeg startet med en drink - Beatrix kiddo- og min samboer med en Sapparo øl. Godt valg fra første stund. Rettene kom så på løpende bånd, og det var den ene smaksopplevelsen etter den andre.. nyyydelig! Vi endte på 7 retter, og var da særdeles fornøyd!! Med en flaske tørr riesling til var måltidet upåklagelig. Servicen er avslappet, men veldig hyggelig! Etter halvannen time var også restauranten tilnærmet full - dette stedet kan absolutt anbefales!!

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, miriamo115

Reisende som så på Lulu, så også på

Har du vært i Lulu? Del dine erfaringer!