“Skuffet over åpningstid”

Cielito Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Gikk rundt og ventet til kl 13 så vi kunne prøve en ny meksikansk restaurant med god rating. Skuffelsen ble stor når vi også på tredje forsøk kommer til stengt dør og mørkt lokale (13:35).

1  Takk, 767vanjah

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Autentisk meksikansk mat, en matopplevelse over all forventning! Et flott tilskudd til enkel, ekte maksikansk mat!

Takk, Ingrid585
Anmeldt 1. november 2018 via mobile enheter

Etter å ha bodd fire år i Mexico og til slutt giftet meg med en meksikaner, kan jeg love at mine forventninger til meksikansk mat er høye. Vi har testet mange såkalt «autentiske» meksikanske restauranter i Oslo, men alltid endt opp med å tenke at «dette lager vi bedre hjemme». Ikke slik hos Cielito. Her var det som å komme til Mexico. Fantastisk mat som minte om svigermors, og hyggelig betjening. Litt stive priser sammenlignet med mengden mat man får, men ettersom barna ikke var med denne gangen, fikk det stå sin prøve. Anbefales på det varmeste!

Takk, Tanja V
Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Var ute å spiste med en venninne og vi hadde bestemt oss for å prøve ut dette stedet. Vi gikk for en delingsmeny noe vi ikke angret på Og bestilte hver vår limonade. Spennende og smakfulle retter. Hit kommer jeg tilbake en annen dag når jeg har lyst på mexicansk igjen. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: august 2018
Takk, heidis335
Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Vi hadde en «tasting» meny som virket veldig autentisk og hjemmelaget meksikansk. Mange gode smaker uten å være veldig sterkt.
En yngre meksikansk kvinne serverte oss, og ga en fantstisk service. Man følte seg «hjemme» - selvom det til sine tider ble litt travelt.
På vinterstid kan jeg tenke meg at det kan bli kaldt på de bordene nærmest inngangsdøra - selv idag med 10 grader ute satte jeg på meg jakka.
Restauranten hadde ikke fått øl/spritlisens enda
Det var godt renhold både på bordene og deres ene store toalett
Kommer nok tilbake

Takk, 995perhenrikg

Reisende som så på Cielito Oslo, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Cielito Oslo? Del dine erfaringer!