“Kjempegod og rimelig mat! ”
Anmeldelse av Cielito Oslo

Cielito Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. februar 2019 via mobile enheter

Nydelige meksikanske smaker. Anbefales! Ligger litt gjemt, men er vel verdt besøket. Intim, liten restaurant.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, anjabN9844KM

Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Et sted for de som liker tacos. Spiste tre forskjellig typer taco. Tacoene var med kylling, biff og strimlet svin. Kyllingen var den mest saftige og smakfulle, servert med chipotle- og tamarinsaus. To av dem ble servert med ananas med koriander over. Prøvde også kylling-quesadillas med frityrstekt hjemmelaget maisdeig, salat, sour cream og smeltet ost. Morsom vri på den retten. Desserten var is med hvete tortillalefser, med sjokolade, sukker og kanel. Uvant, men morsomt. Maten leverte, men stedet mangler litt av den meksikanske følelsen, særlig en kald vinterdag med litt for enkel dekorasjon som trekker litt ned.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, P9215YSdanielh
Anmeldt 16. januar 2019 via mobile enheter

Super meny, nydelig mat. Skal prøve ut mange av retten fremover når bor tvers over gaten på Thon Astoria

Dato for besøk: januar 2019
Takk, BjornHelgeGundersen
Anmeldt 10. desember 2018

Hadde mest sannsynlig bare gått forbi restauranten om jeg passerte på fortauet, men heldigvis hadde jeg søkt opp Meksikansk mat først og lest om denne plass.
Angret ikke ett sekund på at vi la middagen hit denne dagen.
Ypperlig mat og god service. Meget smaksrik og god mat, dette er noe de kan.
Anbefales og hit skal jeg absolutt ved flere anledninger.
Tips: Bestill flere små retter for å smake dere gjennom. Tenk på at det går ant å dele retter mellom flere venner.

Takk, Trond V
Anmeldt 16. november 2018 via mobile enheter

Gikk rundt og ventet til kl 13 så vi kunne prøve en ny meksikansk restaurant med god rating. Skuffelsen ble stor når vi også på tredje forsøk kommer til stengt dør og mørkt lokale (13:35).

1  Takk, 767vanjah

Reisende som så på Cielito Oslo, så også på

Har du vært i Cielito Oslo? Del dine erfaringer!