“Kjapp, meget god, matbit før konsert”
Anmeldelse av Girotondo

Girotondo
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Rask servering, nydelig pizza, god husets rødvin; perfekt på vei til konsertstart kl. 20:00 Anbefales! Sentralt også på Youngstorget

Dato for besøk: januar 2019
Takk, FruFlisnes

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

En av de bedre pizzaopplevelsene jeg har hatt! Kul atmosfære også. Kan varmt anbefale denne plassen!

Takk, 235kristine
Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Mange spennende nye restauranter i Storgata, Girotondo er utvilsomt en av disse. Flotte minimalistiske lokaler, hyggelig betjening og meget god pizza

Takk, Iversmann
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Magnifico veldig veldig bra. Følte vi var på Italias beste steder. Til og med husets frue var italiensk

Dato for besøk: august 2018
Takk, ThomasMeyerS
Anmeldt 24. mai 2018

Ramlet inn helt tilfeldig sammen med en venninne, og spiste pizza. Hyggelig og uformelt - med god mat og hyggelig servering.

Dato for besøk: april 2018
Takk, EllenChr

Reisende som så på Girotondo, så også på

Har du vært i Girotondo? Del dine erfaringer!