“Fantastisk pizza - elendig service”
Anmeldelse av Girotondo

Girotondo
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk pizza og kule lokaler. Dessverre ødelegges store deler av opplevelsen av dårlig service. Jeg har spist her tre ganger, og hatt den samme opplevelsen hver gang. Kelneren virker åpenbart irritert, kommer flere ganger og spør om hun kan ta tallerknene, selv om vi sitter og spiser og åpenbart ikke er ferdige. Videre har vi blitt bedt om å spise opp og forlate bordet for å gjøre plass til nye gjester, selv om vi har reservert på forhånd og ikke sittet mer enn en time ved bordet.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Anfindsen

Anmeldt 8. mars 2020

Ble møtt av en kelner som ville ta matbestilling før alle var kommet. Hvis man nølte litt på hva man skulle bestille, gikk kelneren bare videre til neste. Kelneren ryddet av bordet før vi var ferdig med å spise. Tok med seg flere tallerken med mat uten å spørre om vi var ferdig. Prøvde å si ifra om at vi ville beholde tallerknene med mat på, og med møtt med et irritert blikk og ingen beklagelse. Da vi ba om regningen, ble kelneren oppgitt over at vi ville dele den opp. Pizza og tilbehør var fantastisk, men det var en dårlig opplevelse å spise der mtp kelnerens dårlige oppførsel. Ikke dra dit hvis du vil ha en koselig, avslappende restaurant-opplevelse.

Dato for besøk: mars 2020
2  Takk, 908kirstinen
Anmeldt 1. februar 2020

Skikkelig sure servitører, dro menyen ut av hendene våre og kom med bankterminalen uten at vi ba om regningen fordi de "trengte bordet" ca 1,5 time etter vi kom(!!) Pizzaen kan være så god den vil, men med så dårlig atmosfære og frekk service drar vi aldri tilbake. Det er mange steder med god pizza i Oslo!

Dato for besøk: februar 2020
5  Takk, KarineA416
Anmeldt 1. februar 2020 via mobile enheter

God mat men det var en dårlig opplevelse. Uhyggelige servitører rett og slett. Ikke forvent et smil når du er her.

Dato for besøk: september 2019
5  Takk, kittykh
Anmeldt 31. januar 2020

God pizza men utrolig dårlig service! Sure servitører med dårlig holdning. Vi var 8 stk som feiret bursdag, var der i ca 1,5 time da servitøren kom med bankterminalen (uten at vi ba om regning) og ville ha betalt! Ble nærmest kastet ut fordi de ville ha bordet til andre gjester som stod i kø. Var ikke ferdig med å drikke opp vinen engang! Makan til frekkhet!

Dato for besøk: januar 2020
4  Takk, Jaa9vu

Reisende som så på Girotondo, så også på

Har du vært i Girotondo? Del dine erfaringer!