Grei utsikt

Første gang vi har besøkt denne baren. Fin utsikt over byen men ikke den høyeste baren. Dette er på... les mer

Anmeldt 12. september 2021
svenntorew
Porsgrunn, Norge
Flott utsikt

Anmeldt 24. juli 2018
VacationOslo
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
81 anmeldelser
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Aldersgrensen justeres etter humøret til vaktene i døren. På nettet sto det 20+, men i døren ble vi avist da aldersgrensen plutselig hadde steget til 24.. vi hadde bare tatt ett glass vin, så vi var ikke påvirket.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, martevidd
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hei martevidd,

Vi beklager at dette ikke har kommet godt nok fram.

Vår aldersgrense er 20 på hverdager og 24 i døren på lørdager.

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Denne baren har flott utsikt og ligger i åttende etasje ved Grand Hotel. Her får du drinker, og lett mat og fin utsikt på en gang. Hyggelig betjening

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, VacationOslo
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hei VacationOslo,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi gleder oss til å ønske deg tilbake til Eight.

Med vennlig hilsen

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

Når man kjøper vanlig kaffe til 42 kr PR kopp, forventer en seg noe annet enn traktekaffe som synes å ha stått på plata i flere timer. Besk, brent og bitter. Får tre «stjerner» utelukkende for beliggenhet.

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, OdBjB
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juni 2018

Hei, OddBjB.

Tusen takk for din tilbakemelding.

Din tilbakemelding er utrolig viktig for vår forbedring.

Vi lover at kaffen smaker godt neste gang du kommer på Eight.

Anmeldt 29. april 2018 via mobile enheter

Med god service, flott utsikt, mulighet til å sitte godt både inne og ute og et meget godt barutvalg med proffe ansatte er Eight ei litta perle.

Dato for opplevelse: april 2018
Takk, blizzie77
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2018

Hei, Blizzie.

Tusen takk for deres tilbakemelding.

Vi håper å se deg igjen snart.

Anmeldt 22. april 2018

Eight Rooftop Bar ligger på taket av Grand Hotel i Karl Johansgate i Oslo. Et flott sted for noe å drikke. Fin utsikt !Mye folk fredag og lørdag kveld. Peroni øl på flaske kr 88 og rødvin kr 120 pr glass. Stor champagne meny.Heis fra bakkenivå ved siden av Grand Hotel inngangen.

Dato for opplevelse: februar 2018
1  Takk, 116vivif

Kjære, Gjest.

Tusen takk for deres tilbakemelding.

Din tilbakemelding er svært viktig for oss.

Vi gleder oss til å se dere igjen snart!