Flott utsikt

Anmeldt 24. juli 2018
VacationOslo
Oslo, Norge
Toppen av byen

Med god service, flott utsikt, mulighet til å sitte godt både inne og ute og et meget godt... les mer

Anmeldt 29. april 2018
blizzie77
Oslo, Norway

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Oslo
Oslo Discovery Tour
64 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Verste service jeg har opplevd. Sure og ikke servise innstilte servitører. Dørvakt var ikke hyggelig heller. Vi måtte forlate stedet etter en drink

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, JaFsRoyken
Anmeldt 27. juni 2020

Veldig bra og fint. Gode drinker og godt lag, hyggelig service. Heia heia! Eight roof top bar for alltid

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 89henriettea
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Dårlig opplevelse med bar og attitude. Klage på dårlig drink avvist med at jeg løy om kunnskap om hvordan det skal smake. Smaken er forskjellig, men kundebehandling er en kunst, - som Eight ikke mestrer. (Dessuten en gammeldags ambience som ikke kler verken Grand eller Oslo)

Dato for opplevelse: november 2018
3  Takk, hc342
Anmeldt 12. august 2018 via mobile enheter

Aldersgrensen justeres etter humøret til vaktene i døren. På nettet sto det 20+, men i døren ble vi avist da aldersgrensen plutselig hadde steget til 24.. vi hadde bare tatt ett glass vin, så vi var ikke påvirket.

Dato for opplevelse: august 2018
Takk, martevidd
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hei martevidd,

Vi beklager at dette ikke har kommet godt nok fram.

Vår aldersgrense er 20 på hverdager og 24 i døren på lørdager.

Med vennlig hilsen,

Ole K

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Denne baren har flott utsikt og ligger i åttende etasje ved Grand Hotel. Her får du drinker, og lett mat og fin utsikt på en gang. Hyggelig betjening

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, VacationOslo
omtk, Social Media Coordinator på Eight Rooftop Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Hei VacationOslo,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Vi gleder oss til å ønske deg tilbake til Eight.

Med vennlig hilsen

Ole K