“God opplevelse og super service”

Jose's Cafe & Quesadilla bar
Vurdert som nr. 1 313 av 1 556 Restauranter i Oslo
Anmeldt 1. september 2021

Konfirmanten her ville ha "taco" til middag til våre 28 gjester. Vi bestilte fra Joses`s og maten var veldig bra :) Jeg opplevde rask respons og god kommunikasjonen fra dag en og til maten ble levert.

Takk, ainapaina2020
Torgeir Ambriz S, Eier på Jose's Cafe & Quesadilla bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2022

Takk for tilbakemelding. VI er veldig glad for at dere var fornøyd!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

God mat, kunne vært bittelitt større porsjoner om det skal trekkes for maten. Litt sterk for ungdommen. Litt knotete med bestilling i app, men pluss for bilder der av maten.

Takk, 566hildem
Anmeldt 22. februar 2021 via mobile enheter

Besøkte en lørdagskveld under pandemien. Svært stille i Oslo og ingen alkoholservering pga nedstengning. Men vi fikk hyggelig og kjapp service og maten var kjempegod! Rause porsjoner. Svært hyggelig og behagelig service. Lite og intimt lokale. Spiser gjerne her igjen!

Dato for besøk: februar 2021
2  Takk, Trude2015
Anmeldt 19. juli 2020

Leste heldigvis ikke anmeldelsene før vi dro, for dette var bra. Gode porsjoner, god smak og lunt lokale. Prisen var ikke ille heller

1  Takk, leifj816
Torgeir Ambriz S, Eier på Jose's Cafe & Quesadilla bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2021

Takk for din tilbakemelding og vi er veldig glad dere var fornøyd. Velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Koselig liten plass rett ved Mathallen. Vi hadde bestilt bord på forhånd og kom 15 min for tidlig. Fikk bordet med en gang. Både barn og voksne var veldig fornøyd med maten! Store porsjoner. Hyggelig betjening. Kommer gjerne en annen gang!

1  Takk, trelusa

Reisende som så på Jose's Cafe & Quesadilla bar, så også på

Har du vært i Jose's Cafe & Quesadilla bar? Del dine erfaringer!