“Julebord”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde vårt julebord med jobben der i helgen, hyggelig lite sted med god mat og topp service Rause porsjoner!

1  Takk, 977charlotten

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Mitt tredje besøk hos SF Breadbowl, og like fornøyd som alltid. Denne gangen var det i forbindelse med julebord med jobben! Bra mat, god service og topp atmosfære :)

Takk, 759cathriner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Et morsomt konsept med spennende smaker. Fantastisk atmosfære og vanvittig god service. Anbefales på det sterkeste

Takk, Tone J
Anmeldt 9. november 2018

Dette hadde jeg gledet meg til en god stund og jeg nøler ikke med å komme tilbake. Vi ble hyggelig mottatt og det var et bra lokale. Maten var kjempegod og jeg gleder meg til neste gang :) Bombay er absolutt en favoritt!

Takk, Hilde K
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Det var mange ansatte til stede, men ingen som informerte oss om hvor vi fant menyen. Når vi skulle bestille tok det lang tid pga opplæring. Det har jeg forståelse for - men når ingen av de mer erfarne er på plass for å bistå en som er under opplæring blir det irriterende. Spesielt når det er like mange ansatte på plass som gjester. Mat og drikke var utrolig god. Da vi var tomme i glasset prøvde vi å få ansattes oppmerksomhet for påfyll, men ingen respons. Jeg stilte meg i kassa ved siden av en ansatt som var opptatt med å skrubbe benken. Da jeg ikke fikk noe kontakt med vedkommende besluttet vi å gå videre for å drikke et sted hvor vi var ønsket. Anbefaler at det fokuseres på kundeservice så kan stedet bli helt topp. Kult konsept.

Takk, 948benedicter

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!