“Super mat og god stemning!”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

SF bread bowl er en nydelig perle på Frogner. Digg mat til en bra pris og hyggelige lokaler. Maten er på bordet kjapt og de har en god variasjon av alkoholfrie drikker. Deilig med mikrobryggeri fra Sandefjord og god surøl har de også. Anbefales!

Takk, KineMariel

Anmeldt 5. desember 2018

Fantastisk mat, fine lokaler, hyggelige atmosfære og god service. Alt du kan ønske deg. Hit kommer jeg gjerne tilbake

Takk, knuthm56
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde vårt julebord med jobben der i helgen, hyggelig lite sted med god mat og topp service Rause porsjoner!

1  Takk, 977charlotten
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Mitt tredje besøk hos SF Breadbowl, og like fornøyd som alltid. Denne gangen var det i forbindelse med julebord med jobben! Bra mat, god service og topp atmosfære :)

Takk, 759cathriner
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Et morsomt konsept med spennende smaker. Fantastisk atmosfære og vanvittig god service. Anbefales på det sterkeste

Takk, Tone J

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!