“God mat i uformell stemnin”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et lite selskap på 5 som fikk eget bord i «andre etasje» hvor vi satt for oss selv. Hyggelig betjening var raskt på plass og gav gode råd og anbefalinger om valg av matrett. Kjempegod mat som er hyggelig priset. Godt øl.

Takk, 58Trude58_13

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Forstår virkelig ikke alle de gode anmeldelsene. Du får servert en tykk grøt (minimalt) og masse brød som blir vått med en gang. Vi trodde prisene var rimelige, men med tanke på hvor lite «suppe» du faktisk får er det veldig dyrt. Maten var også ganske så smakløs. Gir to stjerner for fint lokale og helt Ok service.

Takk, tonez278
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Fantastisk mat og kjempe koselig mennesker. Alt var helt topp.

Takk, Margareth B
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Bra utvalg av gode øl. Hyggelig stemning og bra folk. Var fornøyd før maten, men ble bare bedre etter. Utrolig kult konsept og bra utført!!

Takk, ElineYang
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted. God mat og rikt utvalg med øl og drikkevarer. Kommer definitivt tilbake! Anbefales på det sterkeste!

Takk, Gbergn

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!