“Anbefales for alle!”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Min mann, våre to barn og jeg var her over helgen.
Dette er virkelig det perfekte sted for enhvermann! For det første er lokalet innbydende, varmt og koselig og maten spennende både for liten og stor. I tillegg har restauranten to etasjer, noe barna syntes var ekstra spennende å utforske.

Maten serveres i uthulte surdeigsbrød, som gjør at man kan spise alt man får servert. På menyen kan man velge blandt supper, pastaretter og gryteretter i forskjellige sterkhetsskalaer. Barna falt for Mac & Cheese (selvsagt!) mens jeg og mannen prøvde Baja Chili Bowl og San Francisco Bowl. Helt fantastisk! Brødet man sitter igjen med er nesten som dessert i seg selv, dessverre orket vi ikke å spise opp alt, men ble raskt informert om at vi ikke var de eneste. Mye mat for pengene!

Til å ha vært full restaurant på en søndag og tilsynelatende kun en servitør på jobb var maten servert i løpet av 15 minutter. Vi rakk til og med å slå av en hyggelig prat og lærte litt om stedet.

Anbefales til alle som ønsker en avslappet restaurantopplevelse!

(Anbefaler å reservere bord på forhånd)

Takk, RinaMod

Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Vi var et lite selskap på 5 som fikk eget bord i «andre etasje» hvor vi satt for oss selv. Hyggelig betjening var raskt på plass og gav gode råd og anbefalinger om valg av matrett. Kjempegod mat som er hyggelig priset. Godt øl.

Takk, 58Trude58_13
Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Forstår virkelig ikke alle de gode anmeldelsene. Du får servert en tykk grøt (minimalt) og masse brød som blir vått med en gang. Vi trodde prisene var rimelige, men med tanke på hvor lite «suppe» du faktisk får er det veldig dyrt. Maten var også ganske så smakløs. Gir to stjerner for fint lokale og helt Ok service.

Takk, tonez278
Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales på det sterkeste. Fantastisk mat og kjempe koselig mennesker. Alt var helt topp.

Takk, Margareth B
Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Bra utvalg av gode øl. Hyggelig stemning og bra folk. Var fornøyd før maten, men ble bare bedre etter. Utrolig kult konsept og bra utført!!

Takk, ElineYang

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!