“Koselig atmosfære”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 21. januar 2019

Veldig koselig sted og med god mat! Maten kom veldig raskt og det var veldig god service! Atmosfæren var kjempegod og restauranten kan anbefales

Takk, nyturist

Anmeldt 18. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk service, god cocktail og stemning!! Det søteste norsk-amerikanske paret som driver det og de kommer til å garantere for en spesiell kveld❤️

Takk, martheolympia
Anmeldt 15. januar 2019 via mobile enheter

Veldig god mat! Anbefaller å kjøpe 3 babybowls for å prøve flere smaker! Veldig god stemning som fikk oss bort fra hverdagen og til feriemodus i USA☺. De har også mim favorittøl på tapp (kona big wave)

Takk, vetlet2018
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Kom tilfeldig over SF bread bowl etter en tur på Gimle Kino. Kult konsept, kjempegod mat og veldig hyggelig betjening. Må skryte ekstra av brødet, utrolig godt. Ferskt og fint selvom vi kom innom etter kl 21.

Takk, 457anitah
Anmeldt 14. januar 2019 via mobile enheter

Hit bør du dra! Sammen med tre venninner var jeg her. Vi bestilte litt ulike retter og alle var strålende fornøyd! Jeg mener jeg vant, med min Mac&cheese :) Anbefales! Servitørene hadde god peiling på maten som ble servert, atmosfæren var upåklagelig og magen er mett.
Kommer tilbake!

Takk, anneolsen123

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!