“God mat”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 31. januar 2019 via mobile enheter

Spennende konsept. Mat kom veldig fort. Vi ventet bare 5 min? Og da var maten. Ferskt brød og god baja chili. Ble stappmett. 200 kr er en god pris for mat og drikke

Takk, Hartge

Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Jeg var her med min familie og spiste baja chilli smakte veldig godt og kan anbefales.
Beste delen av resturant opplevelsen var øl prøvingen som var absolutt verdt pengene

Takk, Pål S
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

Ankom stedet med seks barn (4-10år)
Fikk langbord, og storkoste oss. Fantastisk atmosfære, og betjening.
God mat og hyggelige priser, anbefales på det sterkeste.
Dem har også bra utvalg på tapp-øl. Men burde ta inn Baatbryggeriet sin Styrbord og Babord. Norges beste øl☝️ Da blir denne plassen komplett.

2  Takk, stianv2013
Anmeldt 21. januar 2019

Fantastisk gode supper. Eneste som trekker litt ned er at de nesten alltid er utsolgt for de beste suppene.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, Paalnesteby
Anmeldt 21. januar 2019

Veldig koselig sted og med god mat! Maten kom veldig raskt og det var veldig god service! Atmosfæren var kjempegod og restauranten kan anbefales

Takk, nyturist

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!