“Bør oppleves”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Må oppleves.
Fantastisk service , et måltid som smakte bare nydelig.
Vi kjøpte 3 ulike får å få smake . Pga at min venninne ikke likte ingefær , ble hun i tillegg servert mac’n chees , for en flott opplevelse . Rimelig og god mat.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Christin B

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

God mat i delikat bolle/rundstykke. Spiste chillibollen, men var i overkant mye bønner og kikerter, spesielt når man like kjøtt.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Angelica B
Anmeldt 16. juni 2021 via mobile enheter

Gjennomsnittlig opplevelse. Mye brød. Dyrt. Greit å ha prøvd, men kommer ikke til å komme igjen. Skjønner ikke at denne er så høyt ratet som den er.

1  Takk, torsteinn156
Anmeldt 7. januar 2021 via mobile enheter

Virkelig verdt turen!! Nydelig mat, priser og ansatte! Vi hadde en nydelig kveld med god mat og ble ivaretatt på en perfekt måte!

Dato for besøk: januar 2021
2  Takk, F451QUjuliek
Anmeldt 31. oktober 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig service. Godt
brød. Vi valgte to mindre framfor en stor bowl for å smake flere retter. Scallop, chili og makaroni med ost var alle tre veldig ra.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Uhuset

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!