“God mat!”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Gode bread bowls, kult konsept, koselig! Hyggelige og serviceinnstilt personale vil garantert besøke stedet igjen

1  Takk, anchalr2016

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kort og godt en meget bra plass med god mat og flott service

Vi var 10 tilbords og fikk en framifrå god opplevelse. Anbefales

Takk, B951MIfrankw
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Satt utendørs. Koselig sofagruppe, noe lavt bord til å spise ved? Bestilte mat via qr-scannimg. Det fungerte veldig greit. Hyggelig servitør kom raskt til bordet med vann og annen drikke. Kjempe gode breadbowls. Både vi og tenåringene våre likte breadbowlsene med pulled chicken/chilli veldig godt. Kult konsept, tilnærmet oeginalen i San Fran! Gode porsjoner. Det liker vi som er en matglad familie. Kommer gjerne tilbake til denne restauranten.

1  Takk, Norwegian12345
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Må oppleves.
Fantastisk service , et måltid som smakte bare nydelig.
Vi kjøpte 3 ulike får å få smake . Pga at min venninne ikke likte ingefær , ble hun i tillegg servert mac’n chees , for en flott opplevelse . Rimelig og god mat.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Christin B
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

God mat i delikat bolle/rundstykke. Spiste chillibollen, men var i overkant mye bønner og kikerter, spesielt når man like kjøtt.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Angelica B

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!