“En favoritt!”
Anmeldelse av San Francisco Bread Bowl

San Francisco Bread Bowl
Anmeldt 21. september 2021

Kjempegod mat for en grei penge. Supert at det går an å bestille maten med QR-kode.
Hyggelige og serviceinnstilte ansatte Kommer gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Consullen

Anmeldt 19. september 2021

Besøkte restauranten med sønnen min. Vi fikk beskjed om at alle bord var booket innendørs, og på spørsmål om vi kunne vente på bord utendørs fikk vi som svar at «folk kommer og går hele tiden, så det vil være vanskelig å få bord». Da jeg ikke helt forstod den konklusjonen, spurte jeg igjen om vi ikke ville få plass ganske fort hvis vi bare ventet ute, der vi ville være først i køen. Servitøren ristet oppgitt på skuldrene (ønsket åpenbart ikke flere gjester).

Etter å ha bestilt og betalt maten med appen, ventet vi 55 minutter på å få den servert (verken vann eller drikkevarer kom heller før etter 45 min).

Maten var god den, når den først kom. Fryktelig dårlig service trekker ned opplevelsen veldig :(

Dato for besøk: september 2021
3  Takk, hildeandreas
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Gode bread bowls, kult konsept, koselig! Hyggelige og serviceinnstilt personale vil garantert besøke stedet igjen

1  Takk, anchalr2016
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Kort og godt en meget bra plass med god mat og flott service

Vi var 10 tilbords og fikk en framifrå god opplevelse. Anbefales

Takk, B951MIfrankw
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Satt utendørs. Koselig sofagruppe, noe lavt bord til å spise ved? Bestilte mat via qr-scannimg. Det fungerte veldig greit. Hyggelig servitør kom raskt til bordet med vann og annen drikke. Kjempe gode breadbowls. Både vi og tenåringene våre likte breadbowlsene med pulled chicken/chilli veldig godt. Kult konsept, tilnærmet oeginalen i San Fran! Gode porsjoner. Det liker vi som er en matglad familie. Kommer gjerne tilbake til denne restauranten.

1  Takk, EOID123

Reisende som så på San Francisco Bread Bowl, så også på

Har du vært i San Francisco Bread Bowl? Del dine erfaringer!