“17 og 18 trikken 80 meter unna👍🏼”
Anmeldelse av Dekka Bord - FLYTTET

Dekka Bord
Anmeldt 25. januar 2019 via mobile enheter

En herlig enkel og svært god atmosfære. Et måltid som gir personlighet og smaaaker godt. Fint utvalg på drikke, hvor en portugiser traff perfekt i vår meny. At betjeningen bryr seg og gjerne utveksler og slår av en prat gjør dette til en sikker 5er. Kose sted og helt innafor på pris

Dato for besøk: januar 2019
Takk, hub-no

Anmeldt 22. desember 2018

Vi spiste middag på denne restauranten i november 2018, og var stor-fornøyde! Lokalet er lite, og bordene står tett, men det er litt av sjarmen på stedet. Koselig rød- og hvit-rutet duk, gammeldags servise fra bestemors tid, alt er så bra gjennomført. Ingen stor meny, men det som finnes er meget bra, skikkelig "hjemmelaget" mat! Vi spiste fisk- og skalldyrgryte og elggryte, begge deler outstanding. Dessertene er et must.... Gode viner! Paret som driver restauranten gjør sitt ytterste for at du skal trives, og leverer med hjertet. Slike små og ekte restauranter garanterer at skuldrene senkes. Prøv dette stedet!

Takk, Ragge62
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Dekka Bord er den mest sjarmerende lille overraskelsen, der den ligger midt innimellom høyskole, sykehus og boligstrøk. Vi hadde norn herlige fredagstimer med rødrutet duk, dempet og trivlig musikk, blid betjening, som også er eierne, og veldig god mat.
Vi liker at Dekka Bord har hentet søte, unike rosetallerkner fra loppemarked i Sverige, og at det serveres kun én kjøttrett, én fiskerett og én vegetarrett som hovedretter hver dag. For det holder i massevis, når det er god mat, og det er det! Vi delte en forrett med litt forskjellig skinke, salt pølse, og ost, og hadde baccalao og gresskarrisotto. Rask og blid servering, god stemnin* i lokalet.
Vi anbefaler!

1  Takk, AnneNesheim
Anmeldt 9. september 2018

En liten sjarmerende perle av en bydels-restaurant. Men maten var helt forferdelig. Spiste Lange og Lamme-gryte. Fisken var uten salt og pepper, lite varm og under-kokt. Lamme-gryte med pølse, her måttte man lete for og finne en kjøttbit. Dette kjøkkenet burde vært stengt. Har aldri opplevd så dårlig mat. Til alle som leser denne anmeldelsen, styr unna om dere skal spise. Drikke, miljø og service var bra.

6  Takk, GKFi
Anmeldt 12. juli 2018

Ida og Håvard, takk for nok et deilig måltid,vi koste oss hos dere denne gangen også. Dere leverer hver gang. Vi kommer tilbake neste gang vi er i Oslo

Dato for besøk: juli 2018
Takk, TorillS123