“Hyggelig liten restaurant med gode smaker og engasjert innehaver!”
Anmeldelse av Dekka Bord - STENGT

Dekka Bord
Anmeldt 20. september 2020 via mobile enheter

Dette var en svært hyggelig ettermiddag! Vi delte forretter etter innehaverens anbefaling. Et fyrverkeri av gode smaker! Vi fikk alle menyens hovedretter på bordet og alle var meget gode og anstendig priset. Det ble 3 timer med gode smaker på mat og drikke og en dedikert innehaver. Vi kommer svært gjerne igjen!

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, TorernL

Anmeldt 1. september 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig vertskap og god mat! Vi spiste fiskesuppe med et godt glass hvitvin. Det blir ikke siste gang vi går hit, for vi bor i nabolaget!

Dato for besøk: september 2020
Takk, tones557
Anmeldt 16. februar 2020

Vil du oppleve kjempegod stemning i et trangt, lite lokale? Da er Dekka bord stedet for deg. Her er det skikkelig hjemmetrivelig og betjeningen får deg til å føle deg velkommen. Ønsker du en kulinariske opplevelse, da bør du nok gå et annet sted. Vil du snakke så andre hører, så blir det dessverre for bråkete her. (Dette gjelder nok spesielt når lokalet er fullt) Sorry, det føles nesten som å fornærme et familiemedlem, men den coq au vin vi fikk servert, var ikke spesielt imponerende. Forretten var grei nok, hverken mer eller mindre. Hovedretten sauset seg til med potetmos og grønnsaksbiter i en for liten tallerken. Desserten var en god porsjon iskrem. Alt i alt trivelig, men jeg opplevde ikke at det ble servert noe vi ikke hadde klart å lage vel så bra hjemme. Tvert imot, må jeg dessverre si.

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, Harald N
Anmeldt 9. februar 2020

Dekka Bord er et funn av en liten bydelsbistro (18m2) på Adamstuen. Drevet av paret Ida og Håvard, som serverer fantastisk god mat i et lokale som tidligere var «kjøpmannen på hjørnet». Rustikt og hjemmekoselig, anbefales!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, 636magneh
Anmeldt 22. januar 2020 via mobile enheter

Dette er en liten nabolags restaurant med under 30 stoler som fortjener dem oppmerksomhet den nå har fått. Få bord, en begrenset meny, men et vinkart som holder god kvalitet. En velger mellom tre hovedretter basert på fisk, kjøtt eller vegansk. Begrensede valgmuligheter, men det som serveres holder god kvalitet. Det som først og fremst imponerer er det unike og hyggelig miljøet. Her er det rett og slett godt å tilbringe noen timer.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, 706k_rea