Hyggelig, men toalettene bør få en vask

Hyggelig kino, men litt rotete. Toalettene kunne trengt en vask, og det bør installeres duft... les mer

Anmeldt 12. mai 2019
vegardlitangen
Oslo, Norge
Veldig bra

Her kan du virkelig slappe av o gode stoler og nyte gode filmer. Veldig hyggelige personale. Slapp... les mer

Anmeldt 15. februar 2019
Torbjørn B

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Imax’en skuffet ikke.
Litt for dyre billetter og alt for dyrt i kiosken.
Det teknisk var meget bra, både bilde og lyd var 100%

Takk, helgeme
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Nydelig interiør, digg godtebutikk, og når VIP-plassene har regulerbare skinnseter og lyden - åh, lyden - bare er helt råååå, er jaggu alt duket for en herlig kinoopplevelse! Da vi attpåtil ble tilbudt tilgodelapp i form av et gavekort, siden to av fire billettter ikke ble benyttet grunnet sykdom, var det en gest vi virkelig setter pris på!! For en service - way to go!! Heretter blir det flere kinoturer på oss!

Takk, vimsen2018
Anmeldt 6. august 2018

Så Mission: Impossible Fallout på Imax Man venner seg for til det store bildet, men lyden slutter ikke å imponere. Utrolig bra fylde, ble ikke skjærende selv om det til tider var veldig høyt. Salen er stor og med gode seter. Litt vel kaldt når vi var der, men dette var på dagtid, med få gjester. Ellers et veldig fint lokale, stor kiosk og store åpne områder med sitteplasser. Kommer hit igjen ved neste Imax-film.

Takk, stelnor
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Helt grei kino

Litt dyrt egentlig

Kiosken og baren kunne tilbudt annet en kun junk-mat. Det eneste sunne å kjøpe var vann. Ingenting annet og det innrømte betjeningen

Det var nettverk der. Hadde forventet at det enten var åpent eller koden sto ibilletten

Kinomessig grei opplevelse, men møtte ikke forventningene

Takk, Harald A
Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Super bra lyd anlegg, skjerm og seter. Lokalene er super freshe og ansatte vennlige.
Kiosken har et stort utvalg (men skyhøye priser..)
Veldig god opplevelse, min nye kinofavoritt

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, elinetho