Hyggelig, men toalettene bør få en vask

Hyggelig kino, men litt rotete. Toalettene kunne trengt en vask, og det bør installeres duft... les mer

Anmeldt 12. mai 2019
vegardlitangen
Oslo, Norge
Veldig bra

Her kan du virkelig slappe av o gode stoler og nyte gode filmer. Veldig hyggelige personale. Slapp... les mer

Anmeldt 15. februar 2019
Torbjørn B

De mest populære turene og aktivitetene i og rundt Oslo
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Min favoritt i Oslo er Gimle pga sjelen i veggene. Men ser man kun på kino-opplevelse, fasiliteter og teknologi er ingen i Oslo i nærheten av Oden Storo. Det eneste som trekker ned er at de ofte har lyden innstilt akkurat litt for høyt så det kan bli ubehagelig noen ganger.

Dato for opplevelse: desember 2018
Takk, gibsonwushu
Anmeldt 28. oktober 2018

Kiosken er dyrere enn konkurrenten, men selve kinoen var veldig bra og minnet meg om tidligere besøk på luksuskino i Delhi og andre steder i Asia. Flott teppe i gangene i 2.etasje som jeg lurer litt på om det vil overleve en norsk vinter! Vi kjøpte de beste setene, og da hadde vi veldig god plass og seter som kunne reguleres. Men det så ut som de vanlige setene var også veldig gode uten at vi prøvde dem. Kommer gjerne tilbake hit!

Dato for opplevelse: oktober 2018
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Imax’en skuffet ikke.
Litt for dyre billetter og alt for dyrt i kiosken.
Det teknisk var meget bra, både bilde og lyd var 100%

Takk, helgeme
Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Nydelig interiør, digg godtebutikk, og når VIP-plassene har regulerbare skinnseter og lyden - åh, lyden - bare er helt råååå, er jaggu alt duket for en herlig kinoopplevelse! Da vi attpåtil ble tilbudt tilgodelapp i form av et gavekort, siden to av fire billettter ikke ble benyttet grunnet sykdom, var det en gest vi virkelig setter pris på!! For en service - way to go!! Heretter blir det flere kinoturer på oss!

Takk, vimsen2018
Anmeldt 6. august 2018

Så Mission: Impossible Fallout på Imax Man venner seg for til det store bildet, men lyden slutter ikke å imponere. Utrolig bra fylde, ble ikke skjærende selv om det til tider var veldig høyt. Salen er stor og med gode seter. Litt vel kaldt når vi var der, men dette var på dagtid, med få gjester. Ellers et veldig fint lokale, stor kiosk og store åpne områder med sitteplasser. Kommer hit igjen ved neste Imax-film.

Takk, stelnor