“Helt ok. ”

CRU Vinbar
Kjøkken: Fransk, Norsk
God for: Spesielle anledninger, Romantisk, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På Cru er det kombinasjonen av mat og vin som er i fokus. Det kreative kjøkkenet fokuserer på bruk av norske råvarer, og restaurantens 3-, 5- og 7-retters menyer skiftes ofte. Cru har et av Oslos største vinkart, med viner i alle prisklasser.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Helt greit altså men ikke mer enn det. Hadde nok litt for store forhåpninger og det skal jeg slutte med.
5 retter og kun to av dem var noe å rope hurra for. Det var lite folk og jeg skjønner grunnen nå.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MariaH1706

Anmeldt 8. mars 2020

Fantastisk service og nydelig mat. Her har vi vært mange ganger, og vi kommer snart tilbake:) Prøv kreps Benedict

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, elisabethf617
Anmeldt 18. februar 2020

Her er det "set menu" som gjelder, og vi valgte den 4 retters menyen med en tilleggsrett. Veldig godt utvalg av vin på glass. Serviceminded personale med god fagkunnskap. Maten er spennende og kreativt laget med nydelige smaker. Mange flotte detaljer som veldig godt brød med pisket smør, torsketunge og hjemmelaget karamell som man får "attåt" og tøyservietter gjorde dette til en veldig fin kveld som vi vil huske lenge!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Hyggelig lokale. Var ikke klar over at det var set-meny, og er ikke så glad i det. Profesjonell, men sjarmløst personale. Presenterte hver rett, men var deretter borte. Ok mat. Alt for dyr vin, og blir provosert av ett slikt prisnivå

2  Takk, susannek621
Anmeldt 11. februar 2020 via mobile enheter

Besøk en sen lørdagskveld. 7 personer fikk plass. Nydelig mat og vin. Særdeles hyggelig betjening. God kunnskap om vin.

2  Takk, 337kjellb

Reisende som så på CRU Vinbar, så også på

Har du vært i CRU Vinbar? Del dine erfaringer!