“Nydelig mat og fantastiske ansatte”
Anmeldelse av CRU Vinbar

CRU Vinbar
Kjøkken: Fransk, Norsk
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: På Cru er det kombinasjonen av mat og vin som er i fokus. Det kreative kjøkkenet fokuserer på bruk av norske råvarer, og restaurantens 3-, 5- og 7-retters menyer skiftes ofte. Cru har et av Oslos største vinkart, med viner i alle prisklasser.
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

En helt fantastisk matopplevelse! Utrolig flinke servitører som vet hva de driver med, dyktige kokker og veldig hyggelige eiere som er genuint opptatt av kundene sine og deres opplevelse. Maten er fantastisk, og de fant helt riktige viner til wine pairing menyen. Kan virkelig anbefales på det sterkeste

Dato for besøk: september 2021
Takk, Theaholtlund

Anmeldt 21. august 2021

Hadde reservert bord i restauranten. På nett var det avertert 4-retters. Menyen vi fikk hadde helt andre retter, og det var kun 3-retters tilgjengelig. Dette var skuffende.
Som det stod på menyen var det ikke mulig å bytte ut retter fra settmenyen med småretter. Vi spurte om å bytte en av rettene for en av gjestene med en smårett. Dette skulle gå greit, men ville koste ekstra. Det viste seg å bety full pris for 3-retters pluss fullpris for en smårett. Kunne like gjerne bestilt den ene retten ved siden av, og da fått mer mat til samme pris. Dessverre ble dette oppdaget senere på kvelden, etter vi hadde reist.

En del av maten var oversaltet, men heldigvis ikke på et nivå som gjorde det uspiselig. Det var svært små retter til tross for å være 3-retters. Samtlige gjester satt igjen med følelsen av at det manglet en rett i måltidet. Størrelsene på rettene var nærmere av de man får på 4- eller 5-retters. Tror jeg aldri har opplevd å være så lite mett etter å ha vært på restaurant. Kjedelig dessert, men smakte greit.

Det positive: hyggelig lokale, og god vin (meget godt utvalg).

Alt i alt kan det oppsummeres som lite og upolert mat, som fremstår noe slurvete. Rigid og lite serviceinnstilt meny, dårlig at ikke den var samsvarte med nettsiden.
Prisen gjenspeilet ikke kvaliteten eller mengden mat.
Anbefales ikke på bakgrunn av maten.

Takk, DonxxD
Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Startet i nedoverbakke her ettersom servitøren latet som at han ikke visste hva en vinmeny var for noe og på død og liv ville prakke på oss vinpakken. Han gav oss også inntrykk av at vi hadde veldig dårlig tid på å velge vin og mat.
Det ble bedre etterhvert.. Rettene var ok, prisen tatt i betraktning. Når en legger seg på dette nivået bør det jo være tilnærmet perfekt. Det var mye bra her, men "kjøpte" det ikke helt.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, 161niklasj
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Helt greit altså men ikke mer enn det. Hadde nok litt for store forhåpninger og det skal jeg slutte med.
5 retter og kun to av dem var noe å rope hurra for. Det var lite folk og jeg skjønner grunnen nå.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, MariaH1706
Anmeldt 8. mars 2020

Fantastisk service og nydelig mat. Her har vi vært mange ganger, og vi kommer snart tilbake:) Prøv kreps Benedict

Dato for besøk: mars 2020
1  Takk, elisabethf617

Reisende som så på CRU Vinbar, så også på

Har du vært i CRU Vinbar? Del dine erfaringer!