“Fin utsikt og gode drinker”

Top Floor Bar & Restaurant
Kjøkken: Norsk, Internasjonalt, Bar
God for: Barscene
Middagsalternativer: Middag
Anmeldt 19. november 2018

Mye god øl og flott utsikt mot Oslo by. Greit med folk om kvelden. Flinke bartendere som kan jobben sin.

Takk, Ole_selvaag
QualityHotel-Ina, Marketing & Communications Coordinator på Top Floor Bar & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. april 2019

Hei Ole_selvaag,

tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Her kommer et litt sent svar fra oss, men bedre sent enn aldri. :) Det gleder oss å høre at du var så fornøyd med ditt besøk hos oss! Håper vi får gleden av å ønske deg velkommen igjen.

Vennlig hilsen
Ina, Quality Hotel 33

Anmeldt 19. juni 2018

Kjempekoselig, god utsikt, god mat, god service og ikke minst - fornuftige priser
Hva mer kan man ønske seg ved et restaurant besk med sine venner.

Dato for besøk: august 2017
Takk, RoyE418
Anmeldt 26. september 2017

For en service! Helt unik..
Og en fantastisk utsikt.
Masse kunnskaper om drikkevarer, gode drinker.
Litt mangel på smaken på maten.. Det må nok jobbes litt med.. Har spist 7 måltider der..

Dato for besøk: september 2017
Takk, 550Aleksander
Anmeldt 7. september 2017 via mobile enheter

Jeg spiste kjøkkensjefens hjemmelagde burger med cheddar, bacon og trøffelmajones. En flott anretning men på smak falt den igjennom. Smaken av trøffel var nesten fraværende og burgeren hadde hatt godt av et dryss med salt. Mye venting i baren, men gode drinker når servitørene dukket opp.

Dato for besøk: september 2017
Takk, gjermunnb
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

I 9. Etasje med flott utsikt, nøt vi (6 personer) en 7-retters med tilhørende vinpakke. Det var rett og slett en opplevelse. Nydelig sammensatte retter og spesialtilpassede viner til. En gourmetopplevelse. Meget hyggelig, god og personlig service. Åpent kjøkken gir også en spesiell stemning.
Det er også en liten men hyggelig bar i 9. Etg, med tilhørende lounge.
Spiser gjerne der igjen!

Dato for besøk: august 2017
Takk, Offisersbladet

Reisende som så på Top Floor Bar & Restaurant, så også på

Har du vært i Top Floor Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!