“Smakfull sushisalat”
Anmeldelse av Zawai Briskeby

Zawai Briskeby
Beskrivelse: Poke er en hawaiisk rett bestående av marinert rå fisk, kappet i terninger, blandet med ferske frukter og grønnsaker over en fyllende base. Hos oss kan du velge mellom baser som ris, fullkornsris eller bare salat. Poke kalles også for «surfers sashimi» etter populariteten blant surfere på Hawaii. Vi har valgt å gi kunden mulighet til komponere sin egen variant ved å velge fritt blant våre ferske utvalg av proteiner, frukt, grønt, toppinger, dressinger og baser. På denne måten gjør vi det enklere for folk å tilpasse sin rett etter behov. Vi har også et utvalg av favoritter du kan velge mellom dersom du vil ha maten kjapt. Fast food skal ikke trenge å være junkfood.
Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Rask middag på meg i dag. Leste om stedet på TripAdvisor og det passet meg perfekt. En god opsjon varm ris, salater og fisk med eksotiske smaker. Anbefales.

Takk, Cramdahl

Anmeldt 25. august 2018

Overraskende godt i forhold til pris. Friske råvarer og gode sauser. Servicen var upåklagelig. Perfekt sted for et raskt måltid.

Takk, janbanan2018
Anmeldt 8. august 2018

Utrolig god mat, som kun tar noen få minutter å få servert. Good value for money, da du får en stor bowl til kun 129,- som gjør deg mer enn mett. Trivelige og hjelpsomme ansatte og et hyggelig lokale. Ekstra pluss i boken for at de har en helt vegansk bowl! Vil absolutt dra hit flere ganger.

Takk, 387martinef
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Bra service og super god mat! Anbefaler tunfisken på det sterkeste. Ellers tenkte jeg at det var fine lokaler.

Takk, Bengkvft
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

Spiste Crayfish bowl til lunsj. Både sunt og mettende, og masse gode smaker. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, stephanie s

Reisende som så på Zawai Briskeby, så også på

Oslo, Østlandet
Oslo, Østlandet

Har du vært i Zawai Briskeby? Del dine erfaringer!