“Middag med kolleger”
Anmeldelse av Restaurant SALOME

Restaurant SALOME
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Salome er en kombinert bacaro og trattoria. En bacaro er en venetiansk vinbar, et uformelt møtested med vin på glass, enkle drinker og cicchetti – småretter. I trattoriaen serverer vi klassiske venetianske retter som carpaccio og linguine alle vongole, samt rike raguer og kjøttretter. Vi har en bakerovn hvor vi lager carta di musica, pizza og andre brødretter og tilbereder alt fra fisk til varme sandwicher.
Anmeldt 16. november 2018

Vi var en gjeng med kolleger - 8 stk som hadde bestillt bord på forhånd med 3 retters meny. Vi ble møtt med litt forvirring for hva vi hadde bestillt, men det gikk seg til , selv om de prøvde tre ganger til å servere oss en annen meny.
Rask service med bestilling av drikke, og maten kom raskt til bordet.
Var litt skuffet over maten, synes den var lite spennende , den var helt grei.
Allt i allt et helt ok sted uten å overbevise hvorfor man skal velge dette stedet.

Takk, Pjenker
Johannes S, Leder  på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei Pjenker!

Det er leit å høre at ikke vi leverte opp til forventningene denne kvelden.
Beklager også forvirringen rundt menyen.

Vi forbedrer oss stadig, og dere er hjertelig velkommen tilbake så vi kan gi dere en god opplevelse!

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag en lørdag ettermiddag. Ikke veldig folksomt til å begynne med, men det fyltes raskt opp på bordene fra kl 17.30 og utover. Vi hadde en fantastisk kelner som både kom med gode vinforslag til maten, og som var særdeles observant på når vi trengte ham eller ikke - uten å virke forstyrrende. Maten var en moderne vri på norsk tradisjonskost. En annerledes opplevelse og veldig godt. Kan trygt anbefales

Takk, mariannem994
Johannes S, Leder  på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Hei Marianne M!

Hyggelig at dere hadde en god opplevelse hos oss på EDDA.

Håper å se dere igjen snart!

Anmeldt 29. oktober 2018

Edda er et utmerket spisested. Hyggelig betjening som ga god service og god mat til en hyggelig pris. En liten ulempe for restauranten er at den ligge "litt bortgjemt"

Takk, Geir Ragnar T
Johannes S, Leder  på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. oktober 2018

Hei Geir Ragnar!

Hyggelig å høre at dere har hatt det fint på EDDA.Og takk for fin tilbakemelding!

Gode tilbakemeldinger som dette gjør at folk vil finne oss når de har lyst til å ha en hyggelig kveld ute i Oslo!

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Dette er alt for dårlig, Edda! Den engelskspråklige kelneren vår fortalte på forhånd at det var tre viner på vinkartet som var utsolgt. Da vi spurte på vin nummer fire, kom han tilbake og fortalte at de var tom også for den. Det samme gjentok seg for vin nummer fem og seks. Det hører med til historien at rett nummer to ble servert mens vi enda forsøkte å få bestilt vin til maten. Skal en profilere seg ved hjelp av vinskapet, må en faktisk være mer profesjonell! For ordens skyld: Både maten og lokalene var helt topp!

Takk, Sverre Gjønnes A

Hei Baccus56,

Veldig leit å høre at dere hadde en dårlig opplevelse hos oss med tanke på vinkartet vårt.
Vi holder på å bytte fra et sommerkart til et vinterkart og derfor har det vært noen hull. Men selvfølgelig, så mange manglende viner er uakseptabelt og vi skulle ha oppdatert kartet i vente av det nye.
Vi tar tak i det du har nevnt og forbedrer oss!

Veldig fint derimot å høre at både maten og lokalene var bra! Det gleder oss.

Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Fødselsdag på Edda, ny restaurat ved Operaen. Interiøret og utsikten trekker noe ned etter min smak men du verden for en mat. Uformelt, ingen hvite duker. Engelsk servitør. Forretten, kamskjell fra Nord-Norge med steinsopp var signatur-nivå, referanseklasse over. Bokstavelig talt rått. Entrecoten, dry-aged, hadde en fettrand man skjelden får i Norge og smake fortreffelig. Min kone tok en gulrotkake til dessert som var meget god, men en gulrot-sorbet til. Gode priser på alt, champagne også. Anbefales!

Takk, frankmI5292SW
Johannes S, Leder  på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. oktober 2018

Hei Frank,

Flott at dere feiret fødselsdagen hos oss på EDDA!
Takk for veldig fin tilbakemelding, det gleder oss at alt falt i smak.
Vi får våre kamskjell ferske og fine direkte fra Husvær, og entrecoten vår leveres fra Metervare, en fantastisk produsent som holder til her i Oslo. Men alt foredles selvfølgelig her av de flinke kokkene våre på kjøkkenet!

Hjertelig velkommen tilbake.

Reisende som så på Restaurant SALOME, så også på

Har du vært i Restaurant SALOME? Del dine erfaringer!