“Dårlig mat og service”
Anmeldelse av Restaurant SALOME

Restaurant SALOME
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Salome er en kombinert bacaro og trattoria. En bacaro er en venetiansk vinbar, et uformelt møtested med vin på glass, enkle drinker og cicchetti – småretter. I trattoriaen serverer vi klassiske venetianske retter som carpaccio og linguine alle vongole, samt rike raguer og kjøttretter. Vi har en bakerovn hvor vi lager carta di musica, pizza og andre brødretter og tilbereder alt fra fisk til varme sandwicher.
Anmeldt 9. august 2021

Dette varmen stor skuffelse, vi ble anbefalt å spise her av noen andre. Servitør hadde ingen vinkunnskap, vi gledet oss til havabbor, men denne smakte ingenting og var en stusselig opplevelse. Servitører hadde ingen kontroll på hvilket bord som hadde bestilt hva og var stadig innom vårt bord. Oliven og skinke forretter var ikke dårlig, men ingen høydare. Min anbefaling er å bruke pengene et annet sted.

Takk, 366andersr
Restaurant Salome, Daglig leder på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2021

Tusen takk for at du tar deg tiden til å komme med tilbakemelding til oss. Send oss gjerne en epost på manager@restaurantsalome.no, vi tar tilbakemeldinger svært alvorlig og håper på å høre fra deg da dette er ikke det vi ønsker å levere ved et besøk hos oss.

2024 av 174 anmeldelser

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Lyse, fine og moderne lokaler. God og effektiv service. Smaksrik og god mat! Fantastisk pizza og småretter perfekt til å dele. Rikholdig meny! Anbefales!

Takk, JanneHRK

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris! Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vært her pga spist flere ganger. Hyggelig betjening, god atmosfære og en meny som ikke er for omfattende. Maten smaker godt og vi har blitt tatt godt vare på av kelnerne. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, VacationOslo

Tusen takk dor hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å hilse deg velkommen til oss igjen!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse.
Fikk velge bord og kelnerne er veldig serviceminded
Vi bestilte Selezione di cicchetti nyyydelige småretter. Hovedretter Fettuccine al tartufo mmmmcavatelli primavera og scampi al forno. Veldig god hvitvin som følge.
Etterfulgt av kaffe og grappa, limoncello.
Kommer tilbake
Kari med familie

1  Takk, karih825

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Kari! Det setter vi stor pris på og vi gleder oss å hilse deg og familie tilbake til oss!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi var der sammen med venner, hyggelig servitører, kult utseende, litt små småretter, men lekkert dandert! Gode viner, hovedrettene var gode porsjoner med god smak! Litt dyrt? Alt i alt et godt besøk

Takk, DagJohansen

Takk for din tilbakemelding og håper du besøker oss igjen!

Reisende som så på Restaurant SALOME, så også på

Har du vært i Restaurant SALOME? Del dine erfaringer!