“Rom for forbedring”
Anmeldelse av Restaurant SALOME

Restaurant SALOME
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Salome er en kombinert bacaro og trattoria. En bacaro er en venetiansk vinbar, et uformelt møtested med vin på glass, enkle drinker og cicchetti – småretter. I trattoriaen serverer vi klassiske venetianske retter som carpaccio og linguine alle vongole, samt rike raguer og kjøttretter. Vi har en bakerovn hvor vi lager carta di musica, pizza og andre brødretter og tilbereder alt fra fisk til varme sandwicher.
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Restaurant Salome er nok en ganske bra restaurant, men leverte ikke da jeg besøkte de. 2 ting utpekte seg negativt; Manglende matvarer og dårlig service. Vi ønsker spaghetti Vongole, men det var de tomme for en lørdag i høysesong. Videre var kelneren rett og slett ikke dyktig nok. Han var direkte uinteressert, og viste ingen interesse for å anbefale noe fra menyen som alternativer til ønsket rett. Maten kom nesten for raskt, så drikken var knapt servert før maten stod på bordet. Vil nok prøve de igjen, for å få rettet opp mitt inntrykk, og håper da de leverer på et høyere nivå.

Antipastien var veldig god, så den anbefales.

Takk, 439knuth
Restaurant Salome, Daglig leder på Restaurant SALOME, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. november 2021

Tusen takk for at du tar deg tiden til å komme med tilbakemelding til oss og vi ser fram til å hilse deg velkommen til oss igjen og vise at vi kan bedre! Din opplevelse er ikke det vi ønsker å levere ved et besøk hos oss.

1923 av 174 anmeldelser

Anmeldt 9. august 2021

Dette varmen stor skuffelse, vi ble anbefalt å spise her av noen andre. Servitør hadde ingen vinkunnskap, vi gledet oss til havabbor, men denne smakte ingenting og var en stusselig opplevelse. Servitører hadde ingen kontroll på hvilket bord som hadde bestilt hva og var stadig innom vårt bord. Oliven og skinke forretter var ikke dårlig, men ingen høydare. Min anbefaling er å bruke pengene et annet sted.

Takk, 366andersr

Tusen takk for at du tar deg tiden til å komme med tilbakemelding til oss. Send oss gjerne en epost på manager@restaurantsalome.no, vi tar tilbakemeldinger svært alvorlig og håper på å høre fra deg da dette er ikke det vi ønsker å levere ved et besøk hos oss.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Lyse, fine og moderne lokaler. God og effektiv service. Smaksrik og god mat! Fantastisk pizza og småretter perfekt til å dele. Rikholdig meny! Anbefales!

Takk, JanneHRK

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris! Håper vi sees snart igjen!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Vært her pga spist flere ganger. Hyggelig betjening, god atmosfære og en meny som ikke er for omfattende. Maten smaker godt og vi har blitt tatt godt vare på av kelnerne. Vi kommer gjerne tilbake.

1  Takk, VacationOslo

Tusen takk dor hyggelig tilbakemelding! Vi gleder oss til å hilse deg velkommen til oss igjen!

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse.
Fikk velge bord og kelnerne er veldig serviceminded
Vi bestilte Selezione di cicchetti nyyydelige småretter. Hovedretter Fettuccine al tartufo mmmmcavatelli primavera og scampi al forno. Veldig god hvitvin som følge.
Etterfulgt av kaffe og grappa, limoncello.
Kommer tilbake
Kari med familie

1  Takk, karih825

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding Kari! Det setter vi stor pris på og vi gleder oss å hilse deg og familie tilbake til oss!

Reisende som så på Restaurant SALOME, så også på

Har du vært i Restaurant SALOME? Del dine erfaringer!