“Nydelig mat og trivelig personale”
Anmeldelse av Kos Kos

Kos Kos
Bestill bord
fre. 24.9.
20:00
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Cafe Beirut serverer mat fra hele Midtøsten. Her kan du nyte retter fra Palestina, Libanon, Marokko, Persia og India - en oase midt i det travle Oslo, ned en trapp fra gateplan. Beirut er ikke bare snakk om en kulinarisk opplevelse, men også en reise i internasjonal kjøkkenkunst. Med den moderniserte menyen kan Cafe Beirut nå tilby en unik kombinasjon av fransk cuisine og Middelhavets krydderdufter. Etter matens gode opplevelse kan du sette deg tilbake og føle deg hensatt til østens mystiske rike. Nyt en velsmakende vannpipe mens musikken forvandler lokalet til et møte med club à la London, Paris eller New York. Fra kl. 23.00: Orientalsk disco. Magedans onsdag, torsdag og fredag. Cafe Beirut er en del av Mona Lisa Huset, der du også finner Mona Lisa restaurant, ByråKrat pub & bar, Høybråten cognac & cigarbar, Da Vinci pub og Chateau nightclub.
Anmeldt 10. november 2018

Vi spiste 8 retters meze som vi delte på to, det smakte nydelig! Og den av oss som har cøliaki fikk glutenfritt brød til! Nydelige smaker og vakkert for øyet!

1  Takk, AnneT2187

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi ramlet tilfeldig innom fordi vi hadde litt dårlig tid. Ble veldig hyggelig møtt i døra av hovmesteren som viste oss til bordet. Klokka var 17 så det var ikke så mange der da.
Mat fra Midtøsten/Libanon.
Småretter hvor vi kunne bestille etter god anbefaling og maten kom raskt.
Libanesisk rødvin og øl.
En veldig positiv overraskelse for oss og ikke spesielt dyrt!

1  Takk, dagfinnn
Anmeldt 20. september 2018

Kos Kos har åpnet i ny drakt. Alle som liker mat fra Midt Østen/Libanon bør ta seg en tur å smake på deres Meze og grillmat. Med Solli som ankermann blir besøket en veldig hyggelig opplevelse. Kan anbefales :-)

Takk, 670ninah
Anmeldt 20. september 2018

Ordinær tirsdag med familien, men stedet gir akkurat den følelsen av at du tas til et annet sted. God mat og hyggelige folk gjør at vi kan anbefale stedet

Takk, Petter J
Anmeldt 18. september 2018

Jeg spiste mezzah og det fantastisk godt! Blant den beste jeg har spist i Oslo og generøse porsjoner. Ny kokk og ny eier ga virkelig et løft!

1  Takk, magedanserinnehelene

Reisende som så på Kos Kos, så også på

Har du vært i Kos Kos? Del dine erfaringer!