“Multikulturelt”
Anmeldelse av Kos Kos

Kos Kos
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Cafe Beirut serverer mat fra hele Midtøsten. Her kan du nyte retter fra Palestina, Libanon, Marokko, Persia og India - en oase midt i det travle Oslo, ned en trapp fra gateplan. Beirut er ikke bare snakk om en kulinarisk opplevelse, men også en reise i internasjonal kjøkkenkunst. Med den moderniserte menyen kan Cafe Beirut nå tilby en unik kombinasjon av fransk cuisine og Middelhavets krydderdufter. Etter matens gode opplevelse kan du sette deg tilbake og føle deg hensatt til østens mystiske rike. Nyt en velsmakende vannpipe mens musikken forvandler lokalet til et møte med club à la London, Paris eller New York. Fra kl. 23.00: Orientalsk disco. Magedans onsdag, torsdag og fredag. Cafe Beirut er en del av Mona Lisa Huset, der du også finner Mona Lisa restaurant, ByråKrat pub & bar, Høybråten cognac & cigarbar, Da Vinci pub og Chateau nightclub.
Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk god mat og bra service. Svært rent og hyggelige ansatte.
Hos kos kos så får du mange valg på deres meny. Alt fra tradisjonelle retter til norsk julemat, vegetar og halalmeny. Og alle rettene deres smaker like godt! I tillegg har de bra underholdning under middagen med magedansshow og tilpasset musikk i bakgrunn.
Anbefales på det sterkeste. Resturanten for uten tvil 5 stjerner av meg :)

Takk, Ghazaleh O

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

Midt i julestria fant vi denne libanesiske perlen i Oslo. Hyggelig servitør, meget god libanesisk mat i 15 små boller. Anbefales.

Takk, Kjeros
Anmeldt 18. desember 2018

Såvel lammefileten som indrefilten var perfekt stekt og nydelig krydret. Tilbehøret, som var det samme for de to rettene, var også smakfullt. Det var aspargesbønner, aubergine, paprika og sølvløk. Den tomatiserte sausen til lammet var godt krydret. Bearnaisen til oksen var også god. Desserten, en ostekake var ordinær, mens kaffen var svært god. Det som trekker ned er trøbbel med regninga. Når den kom var det en uforklarlig "rett" som var påført. en "rett" verken vi eller vår hyggelige servitrise forstod noe av. Dessuten hadde indrefileten blitt en Chateaubriand og dermed 70 kroner dyrere. Ikke tror jeg heller at det var et annet par innom restauranten akkurat når vi var der og som hadde bestilt nøyaktig de rettene vi spiste og nøt det samme drikke, men som hadde bestilt denne uforklarlige retten samtidig. For sløvt dessverre, men ta gjerne turen. Maten var suveren.

Takk, Arne N
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Maten smakte godt, restauranten er grei, men service og særlig oppfølging fra kelner var svært klandreverdig.
Hun var raskt frempå med menykartet og tok bestilling, men så ble det slutt.
Maten kom innenfor akseptabel ventetid, men deretter ingen oppfølging. Tomme glass, heller ingen oppfølging om å kjøpe mere drikke. Bestille dessert - gikk ikke foruten at vi måtte gå mot disken ved kjøkken og selv bestille.
Bestilte regning, ingen kom med den og etter 20 minutter måtte vi igjen oppsøke disken for å gjennomføre betalingen.
Smak på mat står til 4, service = 1. Pga helhetsinntrykket/service av en kelner som kanskje bør vurdere annen karrierevei, gis totalkarakter 2.

Takk, JoHo68
Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Kommer alltid innom dette stedet med venninner og anbefales på det sterkeste fra oss alle! Får alltid like hyggelig service og ikke minst super god mat på sekundet. Du får en ordentlig følelse av at du er i midtøsten med ordentlig arabisk stil og mat.
Hørt at de har magedansere på lørdager, så det må jeg få testet ut

1  Takk, Newareza

Reisende som så på Kos Kos, så også på

Har du vært i Kos Kos? Del dine erfaringer!