“Suksess!”
Anmeldelse av Kos Kos

Kos Kos
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Cafe Beirut serverer mat fra hele Midtøsten. Her kan du nyte retter fra Palestina, Libanon, Marokko, Persia og India - en oase midt i det travle Oslo, ned en trapp fra gateplan. Beirut er ikke bare snakk om en kulinarisk opplevelse, men også en reise i internasjonal kjøkkenkunst. Med den moderniserte menyen kan Cafe Beirut nå tilby en unik kombinasjon av fransk cuisine og Middelhavets krydderdufter. Etter matens gode opplevelse kan du sette deg tilbake og føle deg hensatt til østens mystiske rike. Nyt en velsmakende vannpipe mens musikken forvandler lokalet til et møte med club à la London, Paris eller New York. Fra kl. 23.00: Orientalsk disco. Magedans onsdag, torsdag og fredag. Cafe Beirut er en del av Mona Lisa Huset, der du også finner Mona Lisa restaurant, ByråKrat pub & bar, Høybråten cognac & cigarbar, Da Vinci pub og Chateau nightclub.
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Det beste måltidet jeg har hatt på veldig lenge. Helt nydelig mezza servert av kjempekoselig kelner. Vi kommer tilbake!

1  Takk, 810mirjamb

Anmeldt 19. juni 2021 via mobile enheter

Seine, uoppmerksomme og dårlig service
Vi bestilte bord og ankom presis. Veldig usystematisk service. Lite mat og mye venting.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, IngunnS_13
Anmeldt 14. februar 2021

Jeg hadde en meget god opplevelse på Kos Kos.Oppsummert:

+Svært god og spennende mat fra midtøsten
+Veldig mye mat for pengene, "Menu della Chef" til 490,- er utfordrende å spise opp

-Restauranten var underbemannet og servicen relativt dårlig. Flere gjester måtte vente i opp til 15 minutter for å få tildelt bord, og det tok over 10 minutter fra vi ba om regning til vi fikk betalt.

Dette kan sikkert unnskyldes noe pga covid-redusert bemanning.

5/6 - Anbefales!

Dato for besøk: februar 2021
1  Takk, critical_traveler00
Anmeldt 31. desember 2020

Vi hadde store forventinger til maten da vi selv er arabere. Vi var 4, alle bestilite forskjellig. Fisken som søstra mi fikk var tørr, kjøtte det samme, og de to andre opplevde det samme. Vi spiste litt, men klarte dessvere ikke fullføre det siden alt var så tørt. Vi hadde mezza den var ok. Men personlig er det stede for nordmenn som ikke har så mye erfaring med mat, kan sikkert synes det er greit. Men for oss var det nesten ille og si men forferdelig. Vi betalte mye for mat som jeg aldri kommer til spise igjen.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, Iraqye f
Anmeldt 29. september 2020

Renslige lokaler. Bra meny med mye å velge imellom. Servitøren var tilstedeværende og følgte godt med. Veldig gode smaker og mye forskjellig. Ga meg en ny åpenbaring for mat fra midtøsten igjen. Anbefales.

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, Keichiw

Reisende som så på Kos Kos, så også på

Har du vært i Kos Kos? Del dine erfaringer!