“Masse folk og mye nytt på engang- D gikk fint”

Johnny Rockets - Storgata
Vurdert som nr. 37 av 75 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Familie på 4 som bestilte 3 Philly steak - nydelig (også dippen til fries) litt mindre enn i USA, men like god. Burger’n var digg med bedre kjøtt enn i andre tilsvarende kjeder.

Milkshakene var meget bra selv om de ble servert med 6 minutters mellomrom.

Håper de skjønner konseptet med refill bedre neste gang, men for en nystartet bedrift vil det alltid være småplukk. God opplevelse til tross for lang kø.

Vi kommer tilbake ved neste Oslo besøk

Takk, kent m w
jek1313, Owner på Johnny Rockets - Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2020

Tusen takk for anmeldelsen! Vi har dessverre ikke refill i våre restauranter. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Super betjening og kjempe service. God mat og drikke. God stemning og bra musikk.kan virkelig anbefales.

Takk, Vanja K

Tusen takk for din anbefaling, det settes stor pris på! :)

Anmeldt 4. september 2018

Sentral beliggenhet i Oslo, og på denne årstiden kan man velge mellom å sitte ute eller inne. Vi prøvde to forskjellige hamburgere og Philly Steak Sandwich. De var gode, men jeg syntes Philly Steak Sandwichen var mindre enn forventet. Men da ble det til at vi prøvde 3 forskjellige milkshakes til dessert, og vi syntes alle at milkshakene hadde utrolig god smak og veldig fyldige. Kommer gjerne tilbake hit! Man bestiller og betaler i kassen, men drikke og mat blir servert ved bordet,

Takk, Ingeborg56

Tusen takk for tilbakemeldingen! Velkommen tilbake! :)

Anmeldt 3. september 2018 via mobile enheter

Ligger veldig sentralt i Oslo. Veldig gode hamburgere og helt nyyydelig sjokolademilkshake. Veldig koselige servitører.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Simabo

Så hyggelig, tusen takk for tilbakemeldingen! Hva kunne vi gjort for å oppnå en 5'er i dine øyne? :)

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Var her for en rask burger før konsert. Vi spiste tre forskjellige burgere og alle var veldig gode. Rask servering og hyggelig betjening. Absolutt ett sted å ta en god burger, bra utvalg både i spise og drikke

Dato for besøk: august 2018
Takk, Pjenker

Tusen takk for fin tilbakemelding! Velkommen tilbake :)

Reisende som så på Johnny Rockets - Storgata, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Johnny Rockets - Storgata? Del dine erfaringer!