“Enkelt og godt”

Johnny Rockets - Storgata
Vurdert som nr. 37 av 75 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 11. desember 2018

Spiste her med en kollega - og milkshaken anbefales. Maten er helt grei.
God service og enkle lokaler.

1  Takk, OJB
jek1313, Owner på Johnny Rockets - Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. april 2020

Hei. Takk for tilbakemelding. Jeg lurer veldig på hva vi kan gjøre for å fortjene en 4'er eller 5'er i dine øyne? Gi meg gjerne tilbakemelding. Jeg håper du har hatt muligheten til å teste oss igjen siden dette, og at du synes vi er bedre enn såpass. Hvis ikke er du alltids velkommen nå! :)

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Helt smakløse fries. Smakløs ost. En chili som smakte massprodusert, frossent og siden oppvarmet. Til og med burgeren var smakløs, men den såg pen ut i forskjell fra chili cheese friesen. Skjønner ikke hvordan man kan misslykes så mye med en burger og fries.

Milkshaken var god. Personalet var meget hyggelige. Maten kommer jeg ikke spise igjen.

3  Takk, Mikael P

Hei, Mikael.
Så trist at du mener vi kun fortjener 1 stjerne. Vi jobber konstant med å forbedre oss, og mener at vi leverer mat og service mye bedre enn som så. Chili cheese fries er en amerikansk favoritt som består av fries, hjemmelaget ostesaus, en allmeat chiligryte basert på kjøtt, mer ost, toppet med rå løk. Vi lager mat og tilbehør ferskt hver dag, og det skal gi en flott, amerikansk matopplevelse. Det er trist at dere ikke opplevde dette, og vi ønsker veldig gjerne at du besøker oss igjen, slik at du kan få en ordentlig Johnny Rockets-opplevelse. Send meg gjerne en mail på jek@johnnyrockets.no med utdypende informasjon om besøket og hva du skulle ønske var annerledes. Hører fra deg!

Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Familie på 4 som bestilte 3 Philly steak - nydelig (også dippen til fries) litt mindre enn i USA, men like god. Burger’n var digg med bedre kjøtt enn i andre tilsvarende kjeder.

Milkshakene var meget bra selv om de ble servert med 6 minutters mellomrom.

Håper de skjønner konseptet med refill bedre neste gang, men for en nystartet bedrift vil det alltid være småplukk. God opplevelse til tross for lang kø.

Vi kommer tilbake ved neste Oslo besøk

Takk, kent m w

Tusen takk for anmeldelsen! Vi har dessverre ikke refill i våre restauranter. Velkommen tilbake :)

Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Super betjening og kjempe service. God mat og drikke. God stemning og bra musikk.kan virkelig anbefales.

Takk, Vanja K

Tusen takk for din anbefaling, det settes stor pris på! :)

Anmeldt 4. september 2018

Sentral beliggenhet i Oslo, og på denne årstiden kan man velge mellom å sitte ute eller inne. Vi prøvde to forskjellige hamburgere og Philly Steak Sandwich. De var gode, men jeg syntes Philly Steak Sandwichen var mindre enn forventet. Men da ble det til at vi prøvde 3 forskjellige milkshakes til dessert, og vi syntes alle at milkshakene hadde utrolig god smak og veldig fyldige. Kommer gjerne tilbake hit! Man bestiller og betaler i kassen, men drikke og mat blir servert ved bordet,

Takk, Ingeborg56

Tusen takk for tilbakemeldingen! Velkommen tilbake! :)

Reisende som så på Johnny Rockets - Storgata, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Johnny Rockets - Storgata? Del dine erfaringer!