“Nei takk, aldri mer tilbake dit!”

Johnny Rockets - Storgata
Vurdert som nr. 36 av 77 Smått og godt i Oslo
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Svært Dyrt og burgeren var veldig liten (ca 7 cm i diameter og 2cm tjukk) til tross for at vi bestilte go-large - det får meg til å lure på størrelsen på en "normal" burger er
Ingen forskjell på ordinær og go-large burger.

Overstekt philly cheese steak, tørt og trist. Ingen grønnsaker

Pommes frittes var kald og myk...

Ekkelt med betjening som piller seg i nesen bak kassen - og det var ikke servitøren...

Styr unna, vi kommer aldri tilbake!

Takk, 715anitar

Anmeldt 26. juli 2021

Skuffende til å betale 700kr for to burgere. Seig kjøtt og soggy brød. Mest imponerende var brus fra dispenser.

Takk, A5688TQelenad
Anmeldt 16. mai 2020

Spiste her en ettermiddag og hadde en Smoke House burger og kona en Bacon Cheddar Burger. Begge burgerne var av høy kvalitet og med godt tilbehør og kan anbefales. Vi hadde og en vanlig chips og en Chili Cheese Fries, disse var svære porsjoner med fries. Hadde i tillegg en vanilje og en jordbærshake. Alt i alt et godt måltid og med utmerket service fra personalet. Kan anbefale stedet!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, jdjd74
jek1313, Owner på Johnny Rockets - Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2020

Tusen takk for hyggelig anmeldelse :)

Anmeldt 9. mai 2020 via mobile enheter

Var innom da kona hadde hørt det var bra mat der. Hadde med 3 barn på henholdsvis 3, 9 og 13 år. Grunnet smitterestriksjoner var det god plass. Burgerne var bedre her enn på de konkurrerende amerikanske diner stedene vi har testet. Burgeren var ikke så stor, men veldig smakfull. Stort pluss for å kunne velge 3 forskjellige størrelser på burgerne. Det var stort utvalg av tilbehør til rettene og milkshaken var helt fantastisk. Prisene er akkurat i grenseland. Vi syns stedet var bra og tar sikkert turen igjen ved en senere anledning.

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, BjornErikSorli

Så hyggelig, tusen takk for trivelig anmeldelse! Velkommen igjen :)

Anmeldt 24. april 2020

Johnny Rockets er bare topp. Veldig god mat, fantastisk service og skikkelig kule lokaler! Kommer tilbake!

Dato for besøk: april 2020
Takk, 598matheak
jek1313, Owner på Johnny Rockets - Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. mai 2020

Så hyggelig, velkommen skal du være! :)

Reisende som så på Johnny Rockets - Storgata, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Johnny Rockets - Storgata? Del dine erfaringer!