“Ok lunsj”
Anmeldelse av Gunnars Generasjonsbar

Gunnars Generasjonsbar
Anmeldt 29. desember 2018 via mobile enheter

Vi spiste lunsj her en lørdag formiddag i desember. Veldig begrenset meny, derfor egner det seg absolutt best for frokost/lunsj. Jeg bestilte Egg benedict, dette var ingen høydare men gikk ned. Stedet prøvet også litt for hardt å være trendy, men det går utover andre ting som komfort og støy.

Takk, 858mtorres

Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

God mat, gode drinker(byens desidert beste Bloody Mary), god service, fin atmosfære. Anbefales på det sterkeste!

Takk, PSNilsen
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Var her med fruen for lunch. Ganske spesielll meny. Det meste består av vafler! Valgte vaffel med stekt kylling og advokado. Både hørtes sært ut og smakte også rimelig sært. Smakte faktisk nesten ingen ting. Tror denne plassen egner seg bedre for cocktails og mindre for mat. Betjeningen kunne ikke ta fatene våre fort nok, så plassen anbefales ikke om du vil kose deg. Her er det rett inn og ut så fort som mulig. Tar kanskje en cocktail her en gang i framtiden, men om du skal ha mat fins det mange bedre plasser i Oslo. Obs. Lokalet har dårlig akustikk så det er vanskelig å føre en samtale.

Takk, 290b_rde
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Dette var en høydare ! Gikk for en Eggs Benedicte , som leverte på toppnivå. Med hyggelig omgivelser og en hyggelig kelner som både var kjapp og responsiv, så krever jeg ikke mer.
En pussighet er at de ikke kan by på en espresso, men det er det tett av i byen.

Takk, 50JensP
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en liten gjeng å spiste middag. Nydelig mat, med morsomme retter. God vin.
Atmosfæren var også topp. De spilte deilig gammel rock over høyttalerne!
Helt topp kombinasjon - jeg kommer tilbake!

1  Takk, annelisel661

Reisende som så på Gunnars Generasjonsbar, så også på

Har du vært i Gunnars Generasjonsbar? Del dine erfaringer!