“Rask mat på reisen”

LEON
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Spiste chill i chicken Rice box. Var helt ok. Litt tørr ris. Var egentlig ikke noe chillismak i det hele tatt. Lite kylling. Alt for mye ris. Kjedelige ingredienser. Litt skittent lokale

1  Takk, johanp663
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei johanp663
Takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på all feedback, selv om den ikke alltid er slik vi kunne ønske oss. Kommentarene om maten tar vi med oss videre i driften, og ser hvilken endringer vi kan gjøre ved neste meny.
Håper uansett dere gir oss en sjanse til, med noen av våre andre retter. Mulig dere finner en ny favoritt.
Sees snart igjen håper vi. Med vennlig hilsen Hans Rabben, driftsleder LEON Oslo.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte en Brazillian black beans og fries. Bønnene var gode, men litt tørt. Fries var ikke gjennomvarme. Helt ok.

Takk, larsg265
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Lars.
Takk for at du tar deg tiden til å gi oss denne tilbakemeldingen.
Selv om det ikke alltid er positivt, har vi behov for dem.
Vår mat skal selvfølgelig alltid holde en høy kvalitet.
Jeg håper at vi absolutt kan klare bedre i neste runde, og at dette ikke skremte deg for godt.
Håper vi ser deg snart igjen.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Driftsleder LEON Oslo.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Bestiller green curry får en eske med ris og bambusskudd noen stilk biter av salatblader tilsølt med en "grønn oljete saus" normalt en smin favoritter men dette hadde jeg klart meg uten.

1  Takk, Compass770294
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei
Dette var ikke bra. Leit å høre at vi ikke klarte å nå opp til forventningene her.
Det du beskriver skal absolutt ikke være standard for våre restauranter.
Jeg ber om at du tar kontakt med meg på hans.rabben@umoerestaurants.com
Så forhåpentligvis klarer vi å rette på dette inntrykket du sitter med.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Driftsleder LEON Oslo

Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Endelig et slikt sted i Oslo. Kjapt, sunt, og veldig godt. Kostet 75kr for en valgfri muffin (grovt frokostbrød) og kaffe. Jeg bestilte sausage & egg, og kona mi hadde egge-kopp med avokado og laks. Alt var kjapt levert, og smakte godt. Hit kommer jeg garantert tilbake. Veldig hyggelig betjening også.

2  Takk, 199ChristopherH199
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2018

Hei Christopher!
Takk for super tilbakemelding. det setter vi utrolig stor pris på.
Kom gjerne innom og forsøk vår lunsj/allday meny også.
Håper å se deg snart igjen :)
LEON Oslo S

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Leon på Oslo S serverer veldig god og sunn mat.
Både kyllingburgere og mange andre retter.
Trivelig betjening og rask servering.
Kan spise på stedet eller ta med seg.
Veldig greit å for eksempel ta med på toget.

Dato for besøk: august 2018
1  Takk, 449bengto
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Hei Bengt!
Takk for en flott tilbakemelding. Dette setter vi utrolig stor pris på.
Håper å se deg snart igjen!
Med vennlig hilsen Alle på LEON Oslo S.

Reisende som så på LEON, så også på