“Meget bra, men med forbedringspunkter.”
Anmeldelse av LEON - STENGT

LEON
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 16. januar 2019

Spiser der ofte, men har nesten begynt å se etter hvem som er på kjøkkenet før jeg bestiller, det er noe variasjon i kvaliteten på maten, men med små grep vil dette kunne bli særdeles bra! Det som varierer er feks mengden salat i boksen, noen ganger er det veldig mange grønne blader, eller det synes som man har ønsker å spare på halloumien eller sausen, og mengden med kylling synes noen ganger å være skviset til under minimumsmålet i det lille begeret. Det er lettere å få fornøyde kunder hvis man heller gir det lille ekstra, enn å spare på et par striper med aviolosausen eller kyllingbitene. Det er helt sikkert målebegere som brukes, men det er forskjell på hvordan man bruker dette også.

Men ellers vil jeg anbefalte Leon på det varmeste, er selv når de er på sitt dårligste meget anbefaleseverdig! Kommer til å fortsette å spise der selv om anbefalte endringer ikke gjøres noe med:)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, torwing
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei torwing.
Takk for en veldig konstruktiv tilbakemelding.
Vi setter pris på at du fortsetter å spise hos oss, selv når vi ikke alltid presterer så alt for bra.
Dette tar vi selvfølgelig med oss videre i driften. Selv med ulike kokker, skal ikke ting variere så mye. Det skal være jevn og god kvalitet hele veien. Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen, og vi setter stor pris på at du er så trofast. Med vennlig hilsen Hans Rabben, driftsleder for LEON Oslo

Anmeldt 25. desember 2018 via mobile enheter

Stedet ligger på Oslo S. Vi bestilte to bokser med mat, kylling satay og marokkanske kjøttboller. Maten ble levert raskt og i en praktisk eske. Vi tok med oss maten hjem etter å ha ankommet med tog fra flyplassen.
Kyllingen smakte godt, men de marokkanske kjøttbollene smakte ikke spesielt mye.

Takk, VacationOslo
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Hei VacationOslo
Takk for din anmeldelse av Oslo S. Vi setter pris på alle tilbakemeldinger, selv om de ikke alltid er slik vi kunne ønske. Vi tar det med oss videre i driften, og forsøker alltid å forbedre oss.
Håper uansett dere finner veien til oss igjen.
med vennlig hilsen Hans Rabben, driftsleder LEON Oslo

Anmeldt 21. desember 2018 via mobile enheter

Spiste chill i chicken Rice box. Var helt ok. Litt tørr ris. Var egentlig ikke noe chillismak i det hele tatt. Lite kylling. Alt for mye ris. Kjedelige ingredienser. Litt skittent lokale

1  Takk, johanp663

Hei johanp663
Takk for din tilbakemelding.
Vi setter pris på all feedback, selv om den ikke alltid er slik vi kunne ønske oss. Kommentarene om maten tar vi med oss videre i driften, og ser hvilken endringer vi kan gjøre ved neste meny.
Håper uansett dere gir oss en sjanse til, med noen av våre andre retter. Mulig dere finner en ny favoritt.
Sees snart igjen håper vi. Med vennlig hilsen Hans Rabben, driftsleder LEON Oslo.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bestilte en Brazillian black beans og fries. Bønnene var gode, men litt tørt. Fries var ikke gjennomvarme. Helt ok.

Takk, larsg265
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Hei Lars.
Takk for at du tar deg tiden til å gi oss denne tilbakemeldingen.
Selv om det ikke alltid er positivt, har vi behov for dem.
Vår mat skal selvfølgelig alltid holde en høy kvalitet.
Jeg håper at vi absolutt kan klare bedre i neste runde, og at dette ikke skremte deg for godt.
Håper vi ser deg snart igjen.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Driftsleder LEON Oslo.

Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Bestiller green curry får en eske med ris og bambusskudd noen stilk biter av salatblader tilsølt med en "grønn oljete saus" normalt en smin favoritter men dette hadde jeg klart meg uten.

1  Takk, Compass770294
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei
Dette var ikke bra. Leit å høre at vi ikke klarte å nå opp til forventningene her.
Det du beskriver skal absolutt ikke være standard for våre restauranter.
Jeg ber om at du tar kontakt med meg på hans.rabben@umoerestaurants.com
Så forhåpentligvis klarer vi å rette på dette inntrykket du sitter med.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Driftsleder LEON Oslo

Reisende som så på LEON, så også på