“Fastfood på Oslo S”

LEON
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. oktober 2020 via mobile enheter

Fastfood på Oslo S. Mye forskjellig å velge blant, også vegan og vegetar. Jeg spiste marokkanske kjøttboller med salat i tillegg til kullgrillet kylling. Kyllingen var god, mens kjøttbollene var tørre og smakløse. God og frisk salat.

Dato for besøk: oktober 2020
3  Takk, Rune1973

Anmeldt 6. januar 2020

Dette var ikke bra . Maten var tam, kjentes også gammelt ut og surt , lite kreativt alt var liksom slengt sammen, soggy friterte poteter , halloumiwrappen svømte i suragurker... når man har så bra beliggenhet som på en togstasjon kan man tydeligvis slippe unna med å selge ren dritt - fordi det var masse folk her uansett ..
ikke verdt besøket . Kaffen smakte også dritt .
Trist ...

Dato for besøk: januar 2020
1  Takk, Meseleri
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2020

Hei marrimoussaka
Takk for din tilbakemelding.
Det var leit å høre at ingenting falt i smak.
Vår halloumi wrap skal kun ha tre sylteagurk, så her har noen vært uheldige om det var så mye i den at den svømte.
Ta gjerne kontakt med oss på leon@leonnorge.no
Vi vil gjerne høre litt mer om ditt besøk, og kanskje finne ut hvordan vi kan gjøre det bedre for neste gang.
Håper uansett at du gav beskjed til personalet og de fikk muligheten til å forbedre din bestilling.
Ha en fin dag
Hilsen Hans Rabben, Driftsleder i LEON.

Anmeldt 27. november 2019 via mobile enheter

Alltid fresh mat, hyggelig service og et effektiv sted! Spesielt god er aioli chicken wrap og baked fries

Dato for besøk: november 2019
1  Takk, ingridmain

Hei Ingrid
Takk for super tilbakemelding.
det betyr utrolig mye for oss.
Håper vi ser deg snart igjen.
Hilsen LEON

Anmeldt 30. september 2019

Koselig interiør med mange grønne planter. Vi prøvde kylling burger, Brazilian Black Beans og Fish finger wrap (torsk). Kylling burgeren var nok den som skåret best og Brazilian Black Beans dårligst. Men ingen av rettene imponerte, og det er små porsjoner.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Ingeborg56

Hei Ingeborg
Takk for tilbakemeldingen.
Hyggelig å høre at dere liker interiøret.
Det var leit å lese om maten. Vi har som ambisjon å alltid prestere litt bedre.
Send oss gjerne en mail på leon@leonnorge.no om hva det var med rettene som ikke falt i smak.
Alt hjelper oss til kun å bli bedre.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Driftsleder LEON Oslo

Anmeldt 17. september 2019

Maten var ikke spesielt god. Risen var for eksempel hard og maten føltes tørr.
Mengden mat var heller ikke veldig imponerende selv om jeg valgte en av de største porsjonene.
Det ble brukt papp istedet for tallerken. Det står at papiret resirkuleres.Papiret blir nok så ødelagt av matrester og fett at det er nok ikke særlig mye som er godt nok til å gjenvinnes. Så særlig miljøvennlig tror jeg heller ikke det er.
Lokalene er ikke så ille. Klientellet var så som så. Rapende turister satt ved nabobordet så det vekket heller ikke appetitten.
Det blir nok med dette ene besøket. Det er så mange bedre steder i nærheten.

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, _travelmanontripadv
Hans R, Daglig leder på LEON, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2019

Hei reiseglad11112
Det var en lei tilbakemelding.
Resirkulering er alltid en utfordring innenfor vår bransje.
Og vi prøver alltid å finne de beste løsningene. spesielt siden 70 % av vår mat går som take away.
Vi har hatt en del møter med Franzefoss og Oslo Kommune for å finne best løsninger for oss og miljøet.
Ikke alt er løst enda, men vi er stadig under utvikling.
Når det kommer til vår papp, så kan den fint resirkuleres. Papiret som ligger inni boksen legges med mat avfall og selve boksen går til resirkulering.
Som sagt jobber vi kontinuerlig med å¨finne gode løsninger.
Håper uansett du finner veien til oss igjen.
Med vennlig hilsen Hans Rabben, Manager of Operations.

Reisende som så på LEON, så også på