“Ikke imponert.”

Trancher
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kjøttstykket var ikke så mye å klage på (etter at det måtte på grillen en liten tur til)
Side-dishene er alt for små, når 2stk bestiller pommes-frites så får du kanskje 10hver. Kelner var frekk og ytet dårlig service ved flere anledninger.

2  Takk, Arild A

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Trancher var en sikkelig høydare å besøke. Fantastisk mat og drikke. Veldig gode drinker å en helt fantastisk service. Kommer garantert til å besøke dette spisestedet igjen. Anbefales på det varmeste

2  Takk, galagutt
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Bra entrecoter, men litt små porsjoner kjøtt og sides. Men holder fortsatt koken som intim ku-restaurant. Men ikke helt Peter Luger akkurat

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 30. oktober 2018 via mobile enheter

Den beste biffen jeg noen gang har spist. Restauranten er liten og hyggelig og servicen er upåklagelig. Alt i alt et must om man er glad i entrecôte.

1  Takk, 805sveine
Anmeldt 19. oktober 2018

Herlig herlig herlig. Ikke annet å si. Guttungen fylte 20 og med mor, far og bror spiste vi et fantastisk måltid. Kanon service, kanon sted og den beste biffen jeg har smakt utenfor biffens hjemland. Ferdig snakka.

1  Takk, TomNygren

Reisende som så på Trancher, så også på

Har du vært i Trancher? Del dine erfaringer!