“Et behagelig måltid til en fornuftig pris”
Anmeldelse av Trancher

Trancher
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

6 voksne hadde reservert bord for en liten markering. Bordet sto klart i det relativt lille intime lokalet.
Oppmerksom og blid servitør / hovmester kom med vann og menyer og gjennomgikk denne.

Menyen er for oss som liker det enkelt, her serveres det først og fremt langtidsstekt entrecôte med sides og dessert.
Kjøttet og siderettene var velsmakende og lekre, de som er storspiste bør vurdere et par ekstra sides.

Servitøren anbefalte en fornuftig priset rødvin etter våre kriterier, denne var innertier så det ble 2 flasker.

Dessert hadde vi ikke, da de ikke kunne tilby espresso så ble det traktekaffe som ikke var mer enn grei.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, j_rno381

Anmeldt 11. desember 2018

Var her med noen kollegaer for å spise middag. Maten var helt grei - og ikke mer enn det. Kjøttet var mørt og godt, men dessverre ikke det jeg forventet av en slik restaurant.
Fine lokaler og god service.

1  Takk, OJB
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kom inn med store forventninger og ble dypt skuffet. Frekke servitører og helt middelmådig mat gjorde opplevelsen til en stor skuffelse. Kommer ikke igjen.

Takk, Voyager01366156636
Anmeldt 18. november 2018 via mobile enheter

Kjøttstykket var ikke så mye å klage på (etter at det måtte på grillen en liten tur til)
Side-dishene er alt for små, når 2stk bestiller pommes-frites så får du kanskje 10hver. Kelner var frekk og ytet dårlig service ved flere anledninger.

2  Takk, Arild A
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Trancher var en sikkelig høydare å besøke. Fantastisk mat og drikke. Veldig gode drinker å en helt fantastisk service. Kommer garantert til å besøke dette spisestedet igjen. Anbefales på det varmeste

2  Takk, galagutt

Reisende som så på Trancher, så også på

Har du vært i Trancher? Del dine erfaringer!