“skuffende mat”

Trancher
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Grünerløkka - Sofienberg
Anmeldt 7. september 2019

Var der med en guttegjeng og alle ble så skuffet av seig entrecote at alle sammen ba servitøren grille litt til sånn at det ble spiselig kjøtt,servicen var veldig bra,men de må lære seg at kokt entrecote ikke er måten å servere kjøtt på,vi er ikke i 80-tallet.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Compass620064

Anmeldt 11. august 2019 via mobile enheter

Jeg liker konseptet til Trancher så godt. Kjøttet er selvsagt perfekt tilberedt, i tillegg digger jeg valgfriheten på tilbehøret Rotgrønnsakene var nydelige, og chimichurryen skikkelig god. En skikkelig god middag der altså. Kommer igjen en annen gang.

Dato for besøk: august 2019
Takk, metten706
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Det er så fantastisk god mat. Dessverre fikk vi en svensk kelner som oppførte seg passivt aggressivt, og var så uhøffelig at vi alle tre bare ble sittende å måpe! Ved en anledning da vi spurte hva han sa da han leste opp menyen, ropte han det for å understreke. Veldig merkelig oppførsel.
Han himlet med øynene ved flere anledninger og virket som han virkelig også hatet jobben sin.

Men maten kan ikke annet enn å anbefales. Får man inn bra ansatte og service i bildet her når det helt opp på terningen. Men ikke enda dessverre. Opplevelsen ble ødelagt av en person. Han som jobbet der.

1  Takk, karolineb330
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Vi var en vennegjeng på åtte personer som hadde bestilt bord et annet sted i nærheten, men fikk ikke plass. Fikk et tips om Denne plassen, og vi ble mottatt med åpne armer. Rask og hyggelig service, herlig lun atmosfære, gode sauser og tilbehør til maten. Ikke så værst prismessig heller vil jeg påstå! En herlig opplevelse

Takk, mortyblack13
Anmeldt 4. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god mat og service!Vi hadde med hund som ble tatt svært godt i mot.Her kommer vi absolutt igjen

Takk, siljehaukedal

Har du vært i Trancher? Del dine erfaringer!