“Supre glutenfrie alternativer”

Kjøkken: Tyrkisk
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Middagsalternativer: Frokost, Levering
Anmeldt 14. januar 2019

Veldig god mat - også for oss som må ha det glutenfritt. Velsmakende falafler og fylte vinblad. Mye godt for pengene og veldig hyggelig betjening.
Jeg tar fakstisk t-banen 5 stopp ens ærend for å hente lunsj her - så bra er det.
Anbefales!!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, SophiaLoreen

Anmeldt 25. april 2018

Pga dårlig kne, dro jeg fram en krakk for å lese meny. Mannen bak kassen kommer fram og drar krakken fra meg. Videre krever han at jeg og min venninne bestiller umiddelbart. Da han blir informert om at vi trenger betenkningstid, får vi beskjed om å tenke utenfor kiosken, fordi vi "tar plass". Det var kun én annen kunde i kiosken. Helt sjokkerende!!! Avskyelig. Aldri har jeg opplevd makan. Og aldri skal jeg tilbake.

Dato for besøk: april 2018
5  Takk, malene898
Anmeldt 5. februar 2016

Her kan du få Oslos beste børek til en svært hyggelig pris. Har ikke prøvd så mange andre av alternativene egentlig, men holder de samme kvalitet: løp og kjøp!
Betjeningen er superhyggelig, og en periode da jeg var fast kunde fikk jeg både te (fra den gigantiske tekjelen bak disken) og vaffelhjerter med på kjøpet!
De har stort utvalg av mat - spesielt tyrkisk - og drikke. Eneste minus er at kaffen fra kaffeautomaten ikke er det helt store. Gå heller for te, eller kjøp kaffe på Blindern hvis du må ha koffein.

Dato for besøk: februar 2016
4  Takk, PereiraOslo_Norge
Anmeldt 25. august 2015

Ønsker man rask mat i en hektisk studenthverdag er dette stedet. Supergode børeker, samosa, baguetter og lignende, og vegetartilbudet er så stort at det nesten er vanskelig å velge. Fersk og god mat, og ikke minst billig!

Dato for besøk: mai 2015
2  Takk, Eidny
Anmeldt 23. august 2015

Dette er en familiedrevet restaurant, her finnes god mat ifra Tyrkia velegnet for norske forhold. Et godt sted å kjøpe mat for alle typer kunder da de har noe for enhver. Utrolig mye verdi for en billig penge.

Dato for besøk: august 2015
2  Takk, dannyaubert_89

Reisende som så på Dana Bakeri, så også på

Har du vært i Dana Bakeri? Del dine erfaringer!