“Første og siste måltid fra Kathmandu i Oslo! Styr unna.”
Anmeldelse av Kathmandu Restaurant

Kathmandu Restaurant
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Totalt skuffende opplevelse.
Tørt, seigt og varmet opp i micro?
Dårlig innpakning når en får levert på døren - alt flyter om hverandre, innpakning har lekkasje og i tillegg kald ved ankomst.
Stekte og dampede Momos, tragedie.
Mix Grill - den «gamle» geita smakte bare ekkelt, den ene prawn’en (den lille biten vi smakte) var bare seig og kyllingen så tørr og hard i kantene at alt gikk i søpla. Jeg kaster aldri mat skal nevnes. Men dette….

Dato for besøk: september 2021
Takk, Go53480424155

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Kjempegod Nepalesisk mat!
Hadde aldri spist Nepalesisk før, og ble ikke skuffet!
Fikk veldig gode anbefalinger fra den veldig imøtekommende servitøren om hvilke retter som ble anbefalt, hvordan de spises i Nepal, hvilke som best kombineres osv.
Fikk også en god anbefaling på en fin reiserunde i Nepal på kjøpet, sammen med litt annen informasjon om landet fordi vi var nygierrige.
Familie fra Nepal som eier og driver restauranten.
Hit kommer vi garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, ChristinHM
Anmeldt 2. november 2020

Meget god mat, god service og best mango lassi jeg har smakt. Vi spiste mixed grill og nan med ost, koriander og hvitløk. Kan absolutt anbefales.

Dato for besøk: november 2020
Takk, Kjersti808
Anmeldt 26. oktober 2020

Veldig koselig resturant, med verdens hyggeligste servitør! Anbefaler maten, og restauranten. Helt grei pris, passer bra for en parmiddag!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Veslemøy S
Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Autentisk og nydelig mat, god service og atmosfære. Hele familien engasjert og man føler nesten at man er på hjemmebesøk. Anbefales!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, 797mortens

Reisende som så på Kathmandu Restaurant, så også på

Har du vært i Kathmandu Restaurant? Del dine erfaringer!