“Oslos mest sexy restaurant”
Anmeldelse av Eik Annen Etage

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: «I våre restauranter skal vi alltid bruke de beste råvarene som til enhver tid er tilgjengelig. Vi skal hele tiden utvikle spennende menyer som gør du som gjest får nye smaksopplevelser hver eneste gang du besøker oss.» Hos oss får du alltid eksklusive og mettende menyer til lav pris. På kjøkkenet skal vi alltid ha svært dyktige og kreative kokker og du skal betjenes av en behagelig og presis betjening. Vår høye standard bygger på en streng kvalitetskontroll I alle ledd. Hos oss er alltid gjesten I sentrum og vi gjør alltid vårt beste for at både gjesten og vi som jobber her har det hyggelig sammen.
Anmeldt 28. november 2018

Eik annen etage serverer god og forholdsvis fornuftig priset mat, i et meget elegant lokale. Fikk ikke testet baren, men Eik skuffer aldri uavhengig om man skal på forretningsmiddag, date, eller feire bursdag med venner og familie.

I motsetning til mange trendy restauranter i Oslo, er lydnivået godt og man plages ikke av støy, selv når alle bord er tatt.

3  Takk, critical_traveler00

Anmeldt 19. november 2018

Nydelig mat, god service og flotte lokaler! Vi spiste en 5 retters meny hvor den ene retten overgikk den andre. Vi ble oppvartet av flinke servitører som har god kjennskap til mat og vin. Lokalene er flotte og selv med full restaurant er det en behagelig atmosfære hvor man lett kan prate rundt bordet. Kommer garantert igjen!

2  Takk, Rikke R
Anmeldt 19. november 2018

Maten var helt OK men savnet en bedre presentasjon og service. Lokalene er fantastiske og må oppleves. Det var også en hyggelig ventebar som vi benyttet. Gode drinker. Det er litt mørke lokaler men flott sted.

Takk, Pk2018Pk
Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Eik Annen Etage innfrir igjen! Vi var et selskap på 5 som var der i anledning en bursdagsfeiring. En i selskapet ønsket ikke å spise tartar som var en av rettene, og fikk da tilbud om en alternativ rett. Veldig positivt! Maten og vinen var ypperlig, servicen upåklagelig, og man kunne lett føre en samtale rundt bordet selv om restauranten var full. God atmosfære og behagelige omgivelser. Vi gir toppkarakter, og gleder oss til neste gang!

1  Takk, 765ninau
Anmeldt 10. november 2018 via mobile enheter

Nydelig mat!
vi valgte 5 retters meny, vi hadde flere ved bordet som hadde en juicemeny gjennom maten, de var veldig fornøyd med det, vi andre tok oppgradert vinpakke, nydelige viner! Til torsken fikk vi en chardonnay fra Philip Chavey, nydelig til maten
Vi har vært på Eik Annen Etage før, vi kommer også tilbake!

2  Takk, Sawvery

Reisende som så på Eik Annen Etage, så også på

Har du vært i Eik Annen Etage? Del dine erfaringer!