“Bryllupsdag!”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: «I våre restauranter skal vi alltid bruke de beste råvarene som til enhver tid er tilgjengelig. Vi skal hele tiden utvikle spennende menyer som gør du som gjest får nye smaksopplevelser hver eneste gang du besøker oss.» Hos oss får du alltid eksklusive og mettende menyer til lav pris. På kjøkkenet skal vi alltid ha svært dyktige og kreative kokker og du skal betjenes av en behagelig og presis betjening. Vår høye standard bygger på en streng kvalitetskontroll I alle ledd. Hos oss er alltid gjesten I sentrum og vi gjør alltid vårt beste for at både gjesten og vi som jobber her har det hyggelig sammen.
Anmeldt 9. desember 2018

Flott sted, fin atmosfære, hyggelig og oppmerksom betjening, nydelig fem rettres meny med tilhørende vin meny. Pris i øvre sjikt, men verdt det!

3  Takk, Knut M

Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Svært, god service og nydelig mat. Vakre lokaler. Restauranten er barnevennlig og har god atmosfære.

2  Takk, ellen1103
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Mange år på rad har vi hatt julebord på denne vakre resturanten. Det samme gode bordet med sofa og høye stoler, hvert år . Denne gangen var vi 8 stykker rundt bordet. De fleste av oss tok 5 rettet med vinmeny.
To av våre faste har i alle år spist lutefisk, men denne gangen stod ikke detmpå menyen. De var skuffet, men valgte å bli med likevel. Maten og vinen var fantastisk for nesten alle. Det var en av oss som nøye hadde beskrevet hva hun ikke skulle ha,og hva hun ville ha. Desverre klarte ikke vår svenske kelner å følge dette opp. Vi hadde likevel en fantastisk kveld, her er det alltid god mat, god vin og god atmosfære. Vakre toaletter, men ubetjent garderobe.
Baren tar hyggelig i mot deg når du kommer, hyggelig å ta et glass vin der, mens du venter på at de åpner. Vi kommer garantert til å spise her også neste november. Maria er fantastisk til å ordne alt til det beste for alle. Takk til deg.
Wenche

Takk, Settnes
Anmeldt 30. november 2018 via mobile enheter

Vi var med stort og smått elleve til bords, i alderen 12-65 år. Vi valgt femretters med tilhørende vin- og juicepakke. Svært elegant og velsmakende mat. Kunnskapsrik betjening og veldig fin atmosfære. Anbefales på det varmeste.

2  Takk, Helga K
Anmeldt 28. november 2018

Eik annen etage serverer god og forholdsvis fornuftig priset mat, i et meget elegant lokale. Fikk ikke testet baren, men Eik skuffer aldri uavhengig om man skal på forretningsmiddag, date, eller feire bursdag med venner og familie.

I motsetning til mange trendy restauranter i Oslo, er lydnivået godt og man plages ikke av støy, selv når alle bord er tatt.

3  Takk, critical_traveler00

Reisende som så på Eik Annen Etage, så også på

Har du vært i Eik Annen Etage? Del dine erfaringer!