“Julebord 🍾”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: «I våre restauranter skal vi alltid bruke de beste råvarene som til enhver tid er tilgjengelig. Vi skal hele tiden utvikle spennende menyer som gør du som gjest får nye smaksopplevelser hver eneste gang du besøker oss.» Hos oss får du alltid eksklusive og mettende menyer til lav pris. På kjøkkenet skal vi alltid ha svært dyktige og kreative kokker og du skal betjenes av en behagelig og presis betjening. Vår høye standard bygger på en streng kvalitetskontroll I alle ledd. Hos oss er alltid gjesten I sentrum og vi gjør alltid vårt beste for at både gjesten og vi som jobber her har det hyggelig sammen.
Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk som alltid!! Mange takk for at dere igjen har gjort kvelden komplett med fabelaktig service og deilig mat. På gjensyn snart

2  Takk, 563susannaa

Anmeldt 20. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk kulinarisk opplevelse til hyggelige priser. Mat og service i ypperste klasse. Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, Connector126834
Anmeldt 9. desember 2018

Til tross for at restauranten var smekk full, så var servicen helt upåklagelig. Maten og vinene smakte utmerket og vi hadde en veldig hyggelig kveld i flotte lokaler.
Vi var et selskap på tolv personer, og vi fikk et stort, rundt bord.

Takk, Jan P
Anmeldt 9. desember 2018

Flott sted, fin atmosfære, hyggelig og oppmerksom betjening, nydelig fem rettres meny med tilhørende vin meny. Pris i øvre sjikt, men verdt det!

3  Takk, Knut M
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Svært, god service og nydelig mat. Vakre lokaler. Restauranten er barnevennlig og har god atmosfære.

2  Takk, ellen1103

Reisende som så på Eik Annen Etage, så også på

Har du vært i Eik Annen Etage? Del dine erfaringer!