“Nydelig mat og god service”
Anmeldelse av Eik Annen Etage

Eik Annen Etage
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Reservater
Beskrivelse: «I våre restauranter skal vi alltid bruke de beste råvarene som til enhver tid er tilgjengelig. Vi skal hele tiden utvikle spennende menyer som gør du som gjest får nye smaksopplevelser hver eneste gang du besøker oss.» Hos oss får du alltid eksklusive og mettende menyer til lav pris. På kjøkkenet skal vi alltid ha svært dyktige og kreative kokker og du skal betjenes av en behagelig og presis betjening. Vår høye standard bygger på en streng kvalitetskontroll I alle ledd. Hos oss er alltid gjesten I sentrum og vi gjør alltid vårt beste for at både gjesten og vi som jobber her har det hyggelig sammen.
Anmeldt 3. september 2019 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service. Besøket var verdt pengene og vi spiser gjerne her igjen en annen gang.

Dato for besøk: september 2019
Takk, IreneN631

Anmeldt 22. juni 2019

Flott service, super vin og ok mat. Blir nok ikke flere besøk der nei.
Biff overstekt, andre forsøk en av 2 ok.
Svært god Service redde kjøkken

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Roger S
Anmeldt 20. juni 2019

Vi valgte tre retters fast manu.Den var utrolig smakfull og god med sesongens lokale friske råvarer. Jordbærdesserten var noe av det beste vi har smakt noen gang. Pluss for rause kvalitetsglass med vin for de av oss som ikke vil ha flaske. Vi skulle på teateret. timingen å serveringen var perfekt. Ikke for mye rusch men akkurat ferdig i tide uten stress. Utrolig behagelig og oppmerksom service. Nydelig lokale.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, Konferansedeltager52
Anmeldt 16. juni 2019

Takk for god service. Servitøren visste hva han pratet om. Maten ga oss en fantastisk smaksopplevelse.

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, IdaT201
Anmeldt 15. juni 2019 via mobile enheter

Utrolig god atmosfære. Hyggelig betjening. Knall god mat til god pris. Kan virkelig anbefale denne flotte restauranten på det varmeste.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Bis1304

Reisende som så på Eik Annen Etage, så også på

Har du vært i Eik Annen Etage? Del dine erfaringer!